Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 30 stycznia 2013

|0001| Witam serdecznie

Hm... Jakby się tak zastanowić, to jest to pierwszy blog, który prowadzę ot tak, żeby tu właśnie pisać o wszystkim i o niczym.
(słyszałam kilka bardziej, bądź mniej jawnych skarg na moje posty z Facebooka, więc jestem tutaj)
Co by tu o sobie powiedzieć...
Jestem niespełna dwudziestojednoletnią dziewczyną, która nie ma pracy i porzuciła polonistykę po roku.
Spróbowałam, a teraz się męczę ze znalezieniem pracy.

Wszystko i nic.

Tak, będzie to kompletny "miszmasz" , czyli: Filmy, Muzyka, Opowiadania, Gagi i ogólnie wszystko, co według mnie jest warte uwagi.

Nie brzmi przekonująco? Taa, wspomnę jeszcze, że jestem fanką anime, grania w gry komputerowe i w ogóle, dziwna (czyt. specyficzna) jak na taką osobę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.