Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

piątek, 1 lutego 2013

|0005| Włosy moje nieszczęsne

Są gusta i guściki.
Wiecie czego naprawdę nie lubię? Loków, fal i każdej innej formy zawijasów na  głowie.
Nie, żebym nienawidziła każdego w lokach, bo nie o to chodzi.
Nie lubię siebie w lokach. Nienawidzę moich kręconych/ byle jako falowanych włosów.
Wczoraj wieczorem zaplotłam je sobie w dwa warkoczyki. Z nudów.
Dzisiaj rano wyglądałam mniej więcej jak Hermiona podczas lekcji Eliksirów u prof. Slughorna. Albo nawet gorzej, jeszcze bardziej puchate i elektryzujące!



Na szczęście już sytuację opanowałam, a kłaki do ramion stały się gładkimi włosami do łopatek :D
W tej formie lubię je najbardziej, mimo iż lubią się skręcać, przy najmniejszej wilgoci NAWET jeśli są spryskane silnym sprayem do włosów (dlatego też w ogóle go nie używam).




Tak, to ja jestem xD

4 komentarze:

  1. śliczna jesteś *_* będę częściej cię odwiedzasz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać mi tylko pół twarzy xD ale dziękuję serdecznie ^^

      Usuń
  2. loki są super, ja mam proste włosy i marzę o lokach ;d
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne pół twarzy. Okularnicy łączmy się!!! (oj, poniosło xD) Ja mam delikatne fale, ale nie narzekam. Bardziej narzekam na swoją twarz xD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.