Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

piątek, 1 lutego 2013

|0006| Powrót Króla

No i zaczął się film na TVN. Szkoda, że nie mam czegoś do wszamania w trakcie oglądania. Pozostaje mi tylko ugotować sobie ryż. PRZECIEŻ  JADŁAM JUŻ PIZZĘ.
Uch...
Welcome to Isengard!



3 komentarze:

  1. Jak na razie , to podoba misie ten blog :D będę TU CZĘŚCIEJ ZAGLĄDAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten filmik rozwalił mój mózg XD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.