Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 2 lutego 2013

|0007| 'ZDJENCIA' *

Tajest, ludki~
Wieczorek dnia poprzedniego uważam za udany. Już po północy, więc lepiej się pożegnam, ale...
Właśnie "ale".
Co ja... Ach, już wiem!
Wrzucę Wam tu moją twarz. Tylko się nie przestraszcie, błagam.
No i do tego kilka zdjęć mojego autorstwa! Zadowoleni?
No to patrzcie~




Oto moja facjata!

   
Jeżeli to czytacie dotrwaliście do końca posta, albo Wasze mózgi potrafią ignorować zagrażające życiu i zdrowiu elementy!
Droczę się, a teraz DOBREJ NOCKI! 
*tytuł  został zapisany błędnie  celowo

3 komentarze:

  1. fajny blog zapraszam http://moj-moment-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś :D I całkiem spoko zdjęcia robisz :D Ogólnie to dziękuję za komentarz i mam nadzieję, że będziesz mnie odwiedzać :3

    jellyday.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam się podoba. BaRdZo mi się podoba. Czekam na więcej zdjęć twojego autorstwa.

    http://jestgrzyweczkajestdupeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.