Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 3 lutego 2013

|0009| Setka odwiedzin bloga~

~ i trójka obserwujących.
Jak na bloga, którego założyłam zaledwie kilka dni temu to już całkiem interesujący wynik.
Chociaż i tak wiem, że zdecydowana połowa to moje własne wchodzenie na stronę.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wczorajszy dzień był tak byle jaki. Nic mi się nie chciało. Śnieg z deszczem padał przez cały dzień, toteż nikt nie chciał wyjść na spacer. Z nudów włączyłam sobie film:

Tak, dokładnie. Nadrabiam kinowe zaległości.
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się jakichś specjalnych kokosów i efektów specjalnych.
Sama historia o Królewnie Śnieżce i siedmiu Krasnoludach w tym przypadku sprawdziła się dobrze.
Niemniej jednak brakowało mi czegoś solidniejszego, jakiejś konkretnej bestii, poza Trollem.
Charlize Theron grała wyśmienicie i jak to mawiają "Starość nie radość"- trochę Ravennie (złej macosze) odbiło, ale tak przecież było w bajce.

Chris Hemsworth w roli Łowcy wypadł naprawdę korzystnie.Nie mogłam się napatrzeć. PRZYSTOJNIAK i tyle! Jego gra i zręczne wymachiwanie orężem też były satysfakcjonujące.
Nawet panna Kristen dawała radę w głównej roli.
No po prostu jestem zadowolona.
Pozdrawiam serdecznie.
Może polecicie mi jakiś film?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.