Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 7 lutego 2013

|0014| Photography

Tak. Wiecie, co wam powiem? 
Jeszcze trochę i nadejdzie Wielkanoc. Jakieś dwa miesiące.
Nie chcę nic mówić, ale u mnie jest typowo jesienna pogoda. Zero śniegu, za to szaruga okropna.
Mogło być tak jak wczoraj, przymrozek, ale słonko do wieczora.

 Co by tu jeszcze. Nie mam pomysłu, więc dorzucam mój digital art
:3 


Pozdrawiam~
I nutka na koniec :D

1 komentarz:

  1. Serio, już tak blisko Wielkanocy? Nawet nie wiedziałam :/ W ogóle podczas ferii tracę poczucie czasu :D
    U mnie taka sama pogoda jak u Ciebe, więc w ogóle tej zimy nie czuję.
    Nutka, awww *-* Chyba się zakochałam. A tak w ogóle przepraszam, bo miałam Cię odwiedzać, ale jakoś zapomniałam ;( Poprawię się :D

    Pozdrawiam i zapraszam: jellyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.