Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 7 lutego 2013

|0015| O czym ten blog do jasnej...?

Tak więc moi drodzy zapadła decyzja o wyspecjalizowaniu bloga.
Jak wiecie, gdzieś tu na stronie głównej szwenda się ankieta i większość nielicznych głosów padła na kategorie:
Rysunki,
Opowiadania,
 Zdjęcia
No i podejrzewam, że na temat muzyki i filmów i tak będę pisać, podrzucać jakieś tytuły, czy poszczególne utworki.

Uprzedzam jednak, że moje "dzieła" rysowane są w stylu manga. Od dobrych kilku lat interesuje mnie ta technika i ponadto oglądam anime. Kilka rysunków już mieliście okazję zobaczyć. Co prawda to nie były ołówkowe prace, ale moje własne. :D
Wiem też, że chcecie opowiadań (wspominałam o tym wyżej)
Mam kilka takich jakie by wam się spodobały. Nie są może ukończone w żaden sposób, ale za to pomysły według mnie są wybitne, albo na takie wyglądają, bo staram się nie bazować na jakimś określonym uniwersum, a jedynie stworzyć swoje własne.
Ostrzegam tylko, że opowiadania będą utrzymane w klimatach fantasy / sci-fi / steampunk, bo mnie takie właśnie rajcują najbardziej.

To na dziś tyle ode mnie, kochani.
Dobrej nocki i pozdrawiam raz jeszcze.

P.S. Ten komiks mnie rozczłonkował na atomy xD
(kliknij na obrazek)



1 komentarz:

  1. To się cieszę, bo może będę mogła się czegoś od Ciebie nauczyć. Chodzi mi tu o rysowanie i o pisanie, bo rysować nie potrafię, a bardzo bym chciała, a pisać umiem i lubię i zamierzam się kształcić w tym kierunku. A no i fantasy to mój ulubiony gatunek :3

    Pozdrawiam: jellyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.