Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 19 lutego 2013

|0022| Łaciata...

... czekolada!
Lubicie?
Wcinałam ją sobie, pisząc tego posta.
Chcielibyście może poznać kolejny z moich zarodków na opowiadanie?
Zarys fabuły nie jest jeszcze do końca określony, ale na pewno, pojawią się w tym mutacje wywołane Wojną, a wszystko będzie działo się w drugiej połowie XXII wieku. Będzie steampunk, będą mutanty, przekręty i odrobina science - fiction, czego nie udałoby się uniknąć, bo takie zestawienia chodzą ze sobą w parze.
Co Wy na to? Pierwszy rozdział jest prototypem zaledwie, więc teraz go nie opublikuję. Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat tych kilku informacji, które zdołałam Wam podać.


P.S. Czy z moim stylem pisania, przeszedł by taki motyw? Czy chcielibyście to czytać?
Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam Was serdecznie!

Idę nadrobić co nieco z anime. Papaś~ ^o^

2 komentarze:

  1. Uwielbiam tą czekoladę i chętnie bym poczytała ten prototyp pierwszego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hym... wiesz jak science fiction to myślę, że w mój guścik wejdzie. Tak się składa, że to moje typy ;]

    Czekoladę wżerasz... I nam jeszcze o tym mówisz, nie dzieląc się, co za egoistyczne podejście ^^

    Właśnie o to chodzi, że mam świadomość iż na japonistykę jest potrzebna bardzo dobra znajomość angielskiego, mimo wszystko nie umiem się zmotywować. Pocieszam się faktem, że w średniej szkole trafię na dobrego nauczyciela, który mnie zachęci i przekona do nauki, bo do tej pory jest z tym ciężko.
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.