Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 26 lutego 2013

|0024| Rysowanie

Zastanawiam się, czy kiedykolwiek zdobędę się na tyle, żeby nauczyć się porządnie rysować.
Naprawdę...

W poście znajduje się kilka z moich perełek, chociaż i tak pozostaje im dużo do perfekcji :D




No i tak poza tym nie wiem, jak bym się mogła wypromować z blogiem. Tak jakby coś tu ucichło ;-;

A może to ja mam zwidy @_@





5 komentarzy:

  1. Ale świetne *.* !
    Też zawsze chciałam umieć rysować, z resztą mam wiele takich pragnień,ale to jest nie do zrealizowania. Na razie biorę się za śpiewanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To twoje ??? Świetne. Jak ja dawno czegoś w tym stylu nie rysowałam. Ostatnio głównie się portretami zajmuję, w szkole odkryli, że "coś tam umiem" i mnie męczą bym im "coś narysowała", swoją drogą nienawidzę rysować z przymusu.
    Też muszę się kiedyś zdobyć, by podszkolić nieco kreskę.
    Ahh. no wiesz u mnie również nieco "ucichło", głownie z mojego powodu, sporadycznie odwiedzam inne blogi, zwyczajny brak czasu. Przeważnie siedzę wieczorami przy komputerze, a po całym dniu rzadko mam siłę czytać.

    p.s. ten pierwszy rysunek kredkami rysowany ? Ja się w kredkach zupełnie nie umiem odnaleźć, kolory do mnie jakość nie przemawiają, wolę ołówki :)

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te "perełki" :))

    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne! Nie narzekaj, bo uwierz mi są gorsi (naprzykład ja) ^^" szczególnie ładny jest ten pierwszy z pokojowka. Pokaz więcej prac :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że chociaż trochę tego samozaparcia masz. : ) Ja po milionowej skopanej anatomii obrazka stwierdziłam, że pierdzielę- rzucam rysowanie.
    Będę tylko kolorować. :D I tak właśnie drukuję tylko linearty i koloruję raz po raz. Właśnie! Co do tego, bardzo ładne kolorowanie na pierwszym obrazku.
    ~*~
    Powiem Ci szczerze, że ostatnio sama sporo się zastanawiam nad tym życiem blogowym.
    Kiedyś był taki gwar, wszędzie wszystkiego pełno, a teraz? Milcząco wręcz.
    Nieważne co zrobisz i jak długi komentarz napiszesz, prawdopodobnie będzie to działanie bez echa. Cóż, a jednak próbuję z kimś nawiązać kontakt, a nóż widelec? :D

    Pozdrawiam cieplutko. :3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.