Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 27 lutego 2013

|0025| Rysunków ciąg dalszy :3

Skoro wam się podobało, to wrzucę kilka innych. Na razie dwa i przepraszam za jakość, bo skanów/zdjęć nie mam na kompie, a ściągnęłam je ze swojego folderu z fb (strasznie zmniejsza jakość to dziadostwo) ;-;


Pan powyżej pojawia się w moim opowiadaniu.
 Historia związana z narysowaniem go jest prosta - przyśnił mi się.

A tu wizja mojej znajomej, jak by mnie ubrać na sesję post-apokaliptyczną, do zdjęć oczywiście.
Udało mi się to narysować. Jak widać po podpisie, minął rok, więc chyba śmiało mogę zabrać się za poprawienie tego rysunku.

Pozdrawiam!
I zapraszam na nowy rozdział, który wrzucę za chwilę na drugiego bloga :3

7 komentarzy:

  1. Ohh. podziwiam ludzi którym z tak wielką łatwością przychodzi rysowanie z głowy. Mam z tym mały problem, tzn. Własne "pomysły" wpadają mi tylko w nocy i wtedy biorę się za "wizjonerskie ołówkowanie", a tak to po prostu rysuję a podstawie czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Piękne. Piękne.
    Szczególnie podoba mi się ten drugi. Pięknie pokolorowałaś i zachowałaś te wszystkie fałdy materiałów i cienie na włosach. *o*
    Zazdroszczę talentu, chociaż mam nadzieję, że za parę lat też będę tak rysować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie to wciąż nie wygląda naturalnie... te fałdy i w ogóle xD

      Usuń
  3. chciałabym potrafić rysować, ale mam niestety do tego dwie lewe ręce ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. wpadłam, żeby odpisać na Twój komentarz, a tutaj proszę- znów nowa notka. :D Tak mi się wydaje, że chyba każdy mangaka ma problemy z dłońmi, niestety.
    Och, poważnie? Przyśnił Ci się?! *O* Jak cudownie. Chciałabym mieć takie sny. Ostatnio nachodzą mnie jakieś inne dziwactwa.
    ~*~
    Jakbyś chciała zobaczyć moją twórczość, o której ostatni wspomniałam: http://taiyo13.deviantart.com/art/01-Puella-Magi-Madoka-Magica-351465327
    aż jeden, aczkolwiek jestem z niego zadowolona. :D

    W ogóle, nie muszę chyba pisać, jak bardzo się ucieszyłam, widząc, że napisałaś! I to nie SPAMem! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Myyh. Dziękuję :)

    Och tak ! Gdy odnajdzie się "tą" muzykę, którą nosisz naprawdę w sercu to satysfakcja jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent website. A lot of useful information here.
    I am sending it to some pals ans additionally sharing in delicious.
    And certainly, thank you for your effort!

    Also visit my web page - workouts to improve vertical jump

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.