Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 3 marca 2013

|0026| Drawnings! Rysunki part. 3

WITAJCIE
Tak, następne rysunki przed wami!
Musiałabym stworzyć trochę więcej :3
Albo co nieco przerobić.
Mówię od razu, że to jedne z moich najlepszych rysunków.
Przynajmniej tak uważam.



Tak BTW
Poruszę kwestię publikacji moich postów. Jeśli mnie wyjątkowo najdzie na pisanie o dupie Maryni, to coś napiszę, ale prędzej spodziewajcie się weekendowych postów.

A tak do życia wracając. Po pierwszym dniu w pracy odpadały mi łapy. Już drugi dzień mam takie zakwasy, że nie mogę zdjąć przez głowę koszulki. Mam nadzieję, że jutro będzie lżej. Krojenie skóry, co?
Odpowiedzialna praca, w pełni fizyczna, osiem godzin stania przy stole, wypatrywania błędów w skórze i wykrajania szablonów nożykiem. Na razie czeka mnie miesiąc na przyzwyczajenie się do pracy i nauczenie wszystkiego. Potem w drugim miesiącu zacznie się jazda na akord. Ciekawe, jak bardzo będę się cieszyć z pierwszej prawdziwej wypłaty mojego życia?
Co obstawiacie?

Za oknem czuć wiosnę! Mam nadzieję, że te przymrozki już sobie na dobre pójdą za czas jakiś.
A tym czasem, czas na spacer! Pewnie skończy się tym, że wyjdę na moment i wrócę, bo wieje dość mocno, ale dotlenię się odrobinę.
ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA!

2 komentarze:

  1. Dlaczego musisz wstawiać te swoje przepiękne prace?
    Dołujesz mnie tym w piękny niedzielny poranek =.=
    P.S skąd się tak nauczyłaś rysować? chodziłaś na jakieś kursy? albo z jakiejś książki? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace fajne, ale mogę się czepnąć troszkę? Odrobinkę serio ^^
    Anatomia...
    Jako uczennica szkoły medycznej jestem na to uczulona, wybacz :c
    A tak btw... Czo to za praca? ;3 Brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.