Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 5 marca 2013

|0027| Męczący dzień

... I z dnia na dzień będzie tak coraz gorzej, dopóki nie nadejdzie weekend. Dziś praktycznie dziesięć godzin poza domem, w tym osiem godzin stania w miejscu i zacinania się nożykami do krojenia skóry. Haha! Jak będziecie kupowali jakąś skórzaną kanapę to nie miejcie do mnie pretensji.
Ciekawe jak długo pociągnę psychicznie. Robię tam trzeci dzień i jeszcze porządnie nie zaczęłam pracy, a już denerwuję się jak ja będę to wszystko kroić tak, żeby zostało mi skóry w zapasie. Lubię puzzle, ale nie w takim formacie! XD

Poza faktem, że za chwilę dobije godzina 22:00 i już nie powinnam nawet myśleć nad tym, co tu wypisuję, to i tak jeszcze tu siedzę. Jeżdżę do miasta o piątej nad ranem. Gdyby w sobotę jechał tak autobus, to wybrałabym się na zdjęcia o świcie, bo przyznam szczerze, jakoś nigdy nie miałam zapału do wstawania o tej porze. Nie zrobi mi różnicy jeden dzień, chyba, że zabaluję w Dzień Kobiet.

Kupię sobie kwiatek.

Pozdrawiam,
Aikooś.

5 komentarzy:

  1. już wtoreek się kończy ;D, jeszcze 3 dni ;D
    też kupię sobie kwiatek, i czekoladę ;D.

    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny te godziny w szkole mi się dłużą, nie ma to jak moje myślenie o weekendzie podczas gdy pani na fizyce tłumaczy co to jest prąd xD
    Ja na dzień kobiet spotkam się pewnie z przyjaciółmi jak zawsze i z chłopakiem, może się gdzieś wybierzemy... Kurde, nie mam pojęcia co to za dzień będzie. Wiem,że kupię przyjaciółce coś głupiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj.oj.. dasz radę, przyzwyczaisz się :)

    Hahah. ja na dzień kobiet dalej będę pod kocykiem w łóżku z ciepłą herbatkę, grybsko mnie jakoś nie puszcza ;< Ale to dobrze uniknę "kwiatkowania" przez chłopaków :)

    Zapraszam Cię jeszcze do siebie. Nominowałam Cię do best blog :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. O ludzie, tak czytam ten post i patrzę- "zacinanie się nożyczkami do skóry". Wtf, myślę. Tniesz się? Po czym wracam kilka notek, bo przegapiłam i zaczęłam się śmiać. XD Ale gafa. XD Dobrze, że to nie było to, o czym pomyślałam, bo chyba bym umarła.
    ~*~
    Współczuję jednak stojącej pracy. -.-' Trzymam za Ciebie kciuki i Twój entuzjazm. Dzień kobiet, hm. Zapomniałam o nim. Może też zrobię coś dla siebie...? Obejrzę anime. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm oj Twoje biedne nogi tyle muszą ustać

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.