Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 7 marca 2013

|0028| Zostałam nominowana

Nie sądziłam, że to kiedykolwiek nastąpi, a jednak. Dzięki Aiko. ^^

Tak więc postaram się wystarczająco odpowiedzieć na zadane pytania, a nad tym kogo nominować pomyślę między odpowiedziami.

1. Co bardziej wolisz przyrządzać: desery czy konkretne potrawy?

Konkretne potrawy, niewiele ich jest, a z deserami jest ciężko, bo jestem łasuchem. Gdybym miała się za to zabrać, zjadłabym wszystkie swoje wyroby zanim byłyby gotowe xD
2. Co jest najważniejsze w człowieku: osobowość czy wygląd?
Myślę, że pół na pół.  Osoba niezbyt urodziwa musiałaby mieć w sobie to coś, co przekonało by do niej drugiego człowieka. W moim przypadku jest i odwrotnie, bo ci piękni nie zawsze są interesujący pod każdym z wymienionych względów.

3.Kiedy założyłaś bloga?
Tego bloga mam od bodajże miesiąca. Wcześniej kawał czasu bawiłam się w onetowe blogi z opowiadaniami. Nie wszystkie funkcjonują do tej pory.
4. Jaka osoba inspiruje cię, żeby rozpocząć coś nowego?

Zależy co nowego. Nie wiem, nie trafiłam  jeszcze na taką osobę.
5. Odwiedzasz wiele blogów?
Na swojej stałej liście odwiedzi mam góra pięć blogów.
6.Wolisz gotować sama, czy jak ktoś robi to za ciebie?
Jestem leniem. To chyba mówi samo za siebie x3
7. Jaką książkę obecnie czytasz?
"Przygody Sherlocka Holmesa"- A. C. Doyle'a, no i Wiedźmin.
8. Które ubranie przetrwało najdłużej w twojej szafie?
Wełniane skarpety na zimne wieczorki od babci.
9. Jaki jest twój ulubiony przepis?
Nie mam takiego. Przepis stosuję jedynie co do składników, a i tak rozdzielam je na oko xD
10. Jakie cechy charakteru są dla ciebie ważne w przyjaźni?
Szczerość, bezinteresowność, umiejętność bycia słuchaczem, a nie słuchanym i przede wszystkim wyczucie, kiedy wtargnąć do akcji/rozmowy. 

11. Jaki jest twój ulubiony film?
Dużo by wymieniać.
Sherlock Holmes (obie części), Iron Man (czekam z niecierpliwością na trzecią część!) ,The Avengers, Batman (allofthem.jpg), Harry Potter (każdy z osobna), Transformers (tutaj też czekam na część czwartą) i jeszcze kilka innych 8D



Czy nominować kogoś? Nie wiem...
Jeśli chcecie odpowiedzcie na te pytania :3
Dziękuję za uwagę! :D


P.S.
Dzisiaj w pracy miałam lekki kryzys i spadek formy, ale mam nadzieję,
że jutro będzie lepiej. No i nadchodzi czas Dnia  Kobiet,
 więc wszystkim osobnikom płci pięknej i samej sobie życzę  Najlepszego!

1 komentarz:

  1. łasuch ! Też nim jestem ! Haha. ^^
    Oho.. posiadam te cechy charakteru, tylko jeśli chodzi o szczerość to czasem jestem za szczera, kilkukrotnie to usłyszałam. Cóż wydaje mi się, że niektórzy ludzie nie wiedzą czego chcą mówiąc "bądź szczera". Albo ja biorę to za bardzo do siebie :)
    Sherlock Holmes - bardzo lubię, Transformers, HP również, ale to pisałam u siebie. Po resztą wszystko które wymieniłaś, oglądałam i w sumie wszystkie bardzo lubię :)

    Dziękuję że odpowiedziałaś , pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.