Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 9 marca 2013

|0029| Ace Ventura w wersji żeńskiej

Narysuję, a nawet przebiorę się za Ace'a xD
Z moimi zdolnościami plastycznymi twarzy dałabym radę nawet odegrać kilka ról, które Jim Carrey zagrał bezbłędnie xD
Szalony pomysł, szalone wykonanie. Wstępny szkic już jest. Dosłownie narysowałam to w minutę, i kuźwa za dobrze mi wyszło jak na taki spontan xD

Zrobię tak!
To będzie mój cosplay na pierwszy dzień Omakai 2. Skąd ja tylko wytrzasnę koszulę w hawajskie wzorki? xDD
^Prototyp właściwego rysunku^


2 komentarze:

  1. Ohoo. No ja na spontan to nieźle :)
    Ale tak juz jest, że te "szybkie rysunki", często nawet nie staramy się by wyszły, a tu niespodzianka wychodzą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie, ciekawie... Widzę, że nie tylko ja rysuję kobiece wersje różnych postaci :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.