Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 13 marca 2013

|0031| Nie tykaj mnie stopy!

Co by tu...
Na pewno wszystkie stacje telewizyjne trąbią o nowym papieżu.
Tajest! Habemus Papam. Pożyjemy jeszcze trochę, bo nie jest czarnoskóry xD

Franciszek 8D

Kurczaki, to tak tytułem wstępu, a na właściwą notkę nie mam pomysłu nawet. Pewnie coś mnie natchnie za jakiś czas (czyt. jutro, albo w weekend).
O, będę robić za korepetytora maturalnego z polskiego.
Trochę się cykam, bo osobiście w swoje umiejętności nie wierzę, ale można spróbować.
Młodsza znajoma sama przyznaje, że jest totalną nogą z j. polskiego i pisanie prac maturalnych idzie jej jak krew z nosa. Cóż, piątek i połowę soboty będę miała z głowy.
Mam nadzieję, że nie będę musiała lecieć do pracy w sobotę, bo się załamię x.x
Chociaż i tak idzie mi coraz lepiej z pracą.

Przespałam cały dzień! Nie dało się inaczej i zaraz idę spać dalej.

No i totalne BTW.
W weekend przysiądę do nowego rozdziału do Avidusa (pierwszy rozdział TUTAJ) i do drugiej części z "Na Łańcuchu", a to wszystko z racji tego, że na drugim wymienionym blogu wskoczył mi tysiąc odwiedzin. Mam motywację i pewnie coś sklecę, a tym czasem DOBREJ NOCKI!

2 komentarze:

  1. Nie tykaj mnie stopy ? ;D
    Lubie twoje notki i czekam na kolejne ;333

    OdpowiedzUsuń
  2. Polski to zło, ale znam jeszcze większe - Matematyka :D.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.