Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 14 marca 2013

|0032| Boom!


ASSASSIN'S CREED!

Jestem fanką! Przechodzę po raz drugi AC: Brotherhood i czekam na dostępność Revelations x3
O AC:III nawet nie wspominam, bo mój komputer tego nie uradzi, do czasu :3
Powyższe zdjęcie i to co prezentuje to moje dzieło. Wisiorek na rzemyku!
Prezentuje się zacnie. Noszę go z dumą i marzę o tym, żeby zdobyć bluzę Desmonda.
Wtedy będę bardziej niż usatysfakcjonowana!
Nioch nioch.
Ile razy bym nie wracała do tej gry, zawsze wzbudza to we mnie przyjemne dreszcze.
Fabuła, klimat i muzyka to coś pięknego!
Nie będę się rozpisywać, bo niewtajemniczeni i tak nie zrozumieją o czym ja gadam, ale jednak poświęcę chyba notkę na moje westchnienia co do tego tytułu jutro. Wtedy możecie czekać na lawinę tekstów "cudo! magia! uwielbiam!" i kilka innych, ładniejszych określeń.

TAH DAH!
Branoc!
I do weekendu!
8D

3 komentarze:

  1. Chciałabym podzielić Twoją radość odnośnie ulubionej gry, ale... niestety nie potrafię grać! XD jestem tak beznadziejna w te rzeczy, że aż mnie samą to boli. Za co się nie chwycę, przegrywam. Nawet Jenga jest górą! Kalambury, warcaby, monopoly... wszystko. XD
    Ale i tak najgorsze są gry logiczne. zUo.
    ~*~
    Oby Ci się nie znudziło! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymm. to czekam, aż będzie bardziej rozbudowana notka na ten temat, bo obecnie nie bardzo się w tym wszystkim orientuje :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.