Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 23 marca 2013

|0034| Zima, zima - ach, to ty! Jeszcze.

Mam już szczerze dość tej fatalnej pogody. Nie mogę się rozgrzać w żaden sposób, chyba, że siedzę cały dzień pod puchową kołdrą. Naprawdę wiosny nie widać nawet pod mikroskopami. Szkoda. Trochę to smutne i dobijające, ale za to ciekawi mnie jakie będzie lato, skoro zima była taka "konkretna".

Minęły już trzy tygodnie odkąd pracuję na porządnie. Nawet nie wiem, jak szybko mi to zleciało. Fajnie by było utrzymać się na stanowisku, bo przecież drugiej takiej pracy nie znajdę. Jest całkiem przyzwoicie i przynajmniej na razie przyzwyczajam się jeszcze do takiego trybu życia. Nie jest tak męcząco, a spać po pracy chce mi się, bo muszę wstać wcześnie rano, kiedy wcześniej spałam sobie smacznie do godziny 11.00 bądź 12.00. Policzcie sobie. 7-8 godzin snu wyjęte z życia. @_@
Tak, wstaję o 4-5 rano xD

Och, jak bardzo chciałabym pobawić się w stworzenie cosplayu Alice z American McGee's Alice. Ta gra. W ogóle motywy z Alicji w Krainie Czarów to coś niesamowitego!
Kim byście zostali i jak byście się zachowywali, gdybyście znaleźli się w takiej Krainie Czarów?

Ja zostałabym pewnie kimś w stylu Szalonego Kapelusznika. A już na pewno siedziałabym na jego bankiecikach i wołała głośno o herbatę, łapiąc co chwila za niewidzialny ogon kota Cheshire.
Jaka byłaby moja rola w tym świecie? Sama nie wiem. Tam nikt nie odgrywa swojej roli i jednocześnie odgrywa ją doskonale. W tym szaleństwie jest metoda.



1 komentarz:

  1. Lato musi być ciepłe. Po takiej zimie, to ja oczekuję upałów 40 stopni :33

    Ojj, aż tak wcześnie? Współczuję Ci. Ja bym chyba nie dała rady c:

    W takim Alicjowym świecie, to chyba byłabym samą Alicją. Trochę zagubiona, chce się wydostać, ale nie wie jak...

    Pozdrawiam i zapraszam: jellyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.