Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 24 marca 2013

|0036| Młody Nathan

Nasmarowałam ołówkiem młodego Nathana.
Czarne oczy, czerwone włosy. Tu, w wieku 11-15 lat. Dzieciak. Cwaniaczek.
Zacznę chyba rysować scenki z udziałem postaci z mojego opowiadania. Rozwinę w ten sposób ich charakter i zachowania, no i wy dowiecie się w końcu jak oni naprawdę wyglądają :3
Wygląda za bishem? Mam nadzieję.
Zalatuje dziewczęcymi rysami twarzy, ale to jeszcze dziecko. Wyrośnie na prawdziwego przystojniaka!
*O*
WCHODŹCIE, CZYTAJCIE I PODZIWIAJCIE.

3 komentarze:

  1. Hymm. kobiece rysy ? W sumie nie bardzo widać. :)
    Ale na cwaniaczka wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na cwaniaczka i w pewnym sensie drania, a takich kobiety lubią najbardziej ;>
    Ogólnie to masz talent do rysowania i ja też tak chcę, serio *__* Awwww, jak pięknie! I muszę nadrobić Twoje opowiadanie! Już się za to biorę! <3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.