Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

piątek, 29 marca 2013

|0038| NOMINANCJA FRANCJA 8D

Tak!
Zostałam nominowana przez kilka osób: Enscha, Voldziś, Maskopatolka 8D
Dzięęęękuję :3

Niestety, jestem na tyle leniwa, że nie przedstawię 21 faktów o sobie samej, bo zwyczajnie nie potrafię o sobie gadać.




Zasady:
* podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
* pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
* ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
* nominować "ileśtam" blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
* poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Siedem faktów o mnie + bonus:
1. Czasem wolę ustąpić, aniżeli zniżać się do poziomu ludzi, którzy sami ze mną zadzierają.

2. Podobno jest tak, że ludzie liczą się z moim zdaniem, a nawet się go obawiają. Dziwna ma natura, ale czuję gdzieś tam, że ludzie mają do mnie respekt. Obym się nie przeliczyła.
3. Moje podejście do życia: mogę śmiało porównać się do postaci Yoh Asakury z Shaman King. Wolę się nie denerwować i podchodzić do rzeczy na luzie, bo co ma być to będzie.
4. Mam słabość do wszelakich kolczyków i wisiorków. Czasami potrafię rozmontować kilka na raz i stworzyć z nich unikalną hybrydę.
5. Jednym z moich marzeń jest mieć fioletowe włosy i utrzymywać ten kolor na dłużej.
6. Nie brzydzę się widoku krwi i żywego mięsa, ale gdy widzę żyłki w pieczonym kurczaku, odstawiam tą część komuś innemu.
7. Mojego brata mogłabym zabić z lekką ręką, ale jeśli ktoś mu grozi, ruszyłabym na delikwenta z gołymi pięściami. Tylko ja mogę się z nim tłuc. xD
+
8.
Uwielbiam Roberta Downey'a Jr. Filmy z nim w roli głównej mogę oglądać godzinami! 
9. Mój gust muzyczny składa się głównie z zamiłowania do muzyki filmowej, odrobiny dubstepu i takiej muzyki, której sama sklasyfikować nie potrafię.
10. Jestem fanką gry The Longest Journey: Najdłuższa podróż, jej kontynuacji pt. Dreamfall, a obecnie czekam na część trzecią gry,  która od niedawna zaczęła się tworzyć.
11. Przeliczanie drobnych mnie uspokaja. 

Nominacja:
Nie wiem, kogo jeszcze mogłabym nominować, więc jeśli to czytacie, a chcecie odpowiedzieć - zróbcie to w komentarzu. Będzie łatwiej i dla mnie i dla Was.

BY THE WAY!


Wesołego jajka itd., bo nie lubię składać życzeń.
Odzew odnośnie opowiadania przyjmuję i za jakiś czas, najpewniej jeszcze dzisiaj pojawi się tu jakiś fragment. Życzę więc cierpliwości!
I BYLE DO WIOSNY.

P.S.                  
Słyszał ktoś w wiadomościach o tej zaostrzonej gotowości w Korei Pn.?
 Robi się gorąco @_@


4 komentarze:

  1. HEHEHEHEHELOŁ
    Wybacz, ale...
    DO TEGO BLOGA TEŻ SIĘ DOBRAŁAM! @w@
    Już możesz płakać i błagać mnie, żebym stąd wyszła. XDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa,a tak w PS:
    A co to za gra, co jest w pkt. 10? :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki zerknę :>
    ŁOHOHOH robię Ci spam komentarzami w notce :c
    TAK MI PRZYKRO. XDDDDDDD

    ________________________________________

    Ja obecnie gram tylko w Wizard101 :D
    Fajna gra, tylko za wszystkie światy płacisz ://
    Dlatego ja wiecznie nie mam kasy. XD Nie to, że uzależniona jestem czy coś, bo przy grze spędzam dosyć mało czasu, ale mnie to wciąga :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Aikoo, zostałaś nominowana jeszcze przeze mnie, ale chyba nie musisz już odpowiadać. :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.