Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 30 marca 2013

|0039| COŚWAMPOWIEM

Nienawidzę świąt wszelakich. Owszem, fajnie jest zjeść razem obiad/ śniadanie/ kolację, ale to nie ma sensu, jeśli się tego nie robi na co dzień.

Nie czuję tej Wielkanocy.
Zwyczajnie pogoda i cała ta sztuczna atmosfera mnie dobijają i utwierdzają w powyższym przekonaniu.
Pamiętam jak kilka lat temu na Lany Poniedziałek było tak ciepło i wiosennie, że można już było biegać na krótkim rękawku w kolorowej koszulce, a teraz? Ciemny długi płaszcz, szalik, kaptur, wszystko w odcieniach martwej szarości i tak będzie jeszcze przez połowę kwietnia.

Dobra. Jakoś to zniosę.

Pamiętajcie, że to dzisiaj w nocy przestawiamy zegarki na czas letni. Och, jak trudno będzie mi się na to przestawić! D:

Potrzebuję muzycznego pierdolnięcia, żeby się obudzić, albo jakiegoś ciekawszego zajęcia do wykonania, BO NOWY ROZDZIAŁ JUŻ DZISIAJ NAPISAŁAM.

P.S.
Podoba Wam się nowy wystrój bloga?
(za wiele to się tu nie zmieniło, ale chyba jest przytulniej)
Jestem kurewsko głodna, a nie mogę wziąć nawet kawałka ciasta do gęby ;__;



Pozdrawiam,
Aikoo - maruda

5 komentarzy:

  1. Wygląd bloga jest przyjemny dla oka ;)), a co do Wielkanocy, + tych świąt jest taki, że nie są tak bardzo komercyjne jak Boże Narodzenie, aczkolwiek Boże Narodzenie to śnieg, choinka i wgl., a Wielkanoc nie ma w sobie takiej maggi, przynajmniej można nawpierdzielać się sałatek, ciast i wgl ;D, na co dzień tego nie ma hehe.
    Pozdrawiam.!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trolololo, też nie lubię świąt. I zimy. Zima jest zła. Taka depresyjna. I w ogóle jest tak smutno.
    Wiesz, z chęcią przeczytałabym Twojego bloga, ale ze zwykłego lenistwa mi się nie chce. Może kiedyś :D
    Faktycznie, teraz jest tu przytulniej :3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wystrój bloga mi się podoba , lepszy niż popszedni ;P
    Ja też nie czuję tej wielkanocy i szczerze mówiąc nie lubię .....
    Swietny post;3;3;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog wygląda naprawdę super :D A ja lubię Święta Wielkiej Nocy, chociaż w tym roku są beznadziejne :( Mój wujek, który zawsze się chwali, że swoją terenówą wszędzie przejedzie (bo tak też jest) utknął w zaspie, tyle śniegu nawaliło XD Podoba mi się jak piszesz, więc dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie przepadam za świętami, dlatego, że wtedy częśćiej kłócę się z matką o głupoty ._. nie ma to jak się kłócić na święta <3 Fakt, pogoda dobija. Lany poniedziałek, ja rano patrzę przez okno a tu śnieg :<
    Nie wiem jak tu było wcześniej (jestem tu po raz pierwszy!^^) ale wygląd mi się bardzo podoba :3.
    Klik klik dodam do obserwowanych, a co :3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.