Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 28 marca 2013

|0037| Meow~ ;3

Pokażę wam coś naprawdę uroczego!
Nie ma to jak zabłądzić w zabawnej, kociej części internetu :3





Dostałam świąteczny urlop mimo nieprzepracowanego miesiąca! Tak, pierwszego kwietnia mija miesiąc jak pracuję. Nawet nie poczułam kiedy mi to zleciało.
Krojenie skóry do mebli to czasochłonna praca, ale jak się na tym skupić to czasu mi nawet brakuje i zostałabym dłużej. No cóż, chyba czas nauczyć się szybkiej pracy, bo robiąc na akord za wiele nie zarobię.
Tak, tak. Nikt nie powiedział, że będzie lekko.

Hah, co powiecie na to, by jutro wrzucić tu fragment jakiegoś z moich niepublicznych opowiadań? Może wrzucę drugi rozdział Avidusa...
A gdybym napisała coś nowego, spróbowała napisać coś wedle rzuconego przez Was pomysłu, hm?
(naprawdę nie mam co robić ze swoim życiem)


                                                                                                    P.S. 

Na nominacje odpowiem jutro, albo pojutrze. Ohshiet, mam przecież cztery dni wolnego, 
żeby na to odpowiedzieć xD

5 komentarzy:

  1. Nagłówek zrobiła moja serdeczne przyjaciółka, więc ten komplement należy się jej :D
    Ogólnie dzięki, bo to moja pierwsza taka bardziej sensowna notka.
    _____
    Filmik z kotkiem, straszny. Nienawidzę jak ktoś torturuje zwierzęta, a dla tego kota (choć nie powiem, słodki był :3) to na pewno była tortura. No i było mu zimno :c
    Lolz, pracujesz przy krojeniu skóry do mebli? Haha, musi być ciekawie. Sama nawet nie wiedziałam, że można taką pracę wykonywać. Właśnie, zarzuć jakimś ciekawym opowiadaniem Aikuś xD Coś fantasy :D Może ja też kiedyś czymś zarzucę.

    Pozdrawiam ;*




    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny kotek :c Ma taką smutną minę D:
    Spróbuj napisać jakiś fanfiction! Obojętnie czego ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek przesłodki, ale popieram komentarze wyżej. Biedactwo :c
    Wreszcie się dowiedziałam, że pracujesz przy wykrajaniu skóry do mebli :D Ja nie umiem znaleźć sobie roboty, a jakbym znalazła to pewnie bym zawaliła semestr ;/
    Fajnie, że sobie dorabiasz- szczęściaro ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa mój kotek (już zdechł tak nawiasem mówiąc) bardzo lubił wodę. :> Nawet pływał !
    To mam nadzieję, że te "wole" miło spędzisz. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo. Przepraszam, że nie będzie żadnego sensownego komentarza, ale dochodzi 3 a ja pragnę tylko ci powiedzieć, że nominowałam cię do jakiejś dziwnej zabawny. ;p

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.