Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 2 kwietnia 2013

|0041| Nadgodziny

Czegóż ja się spodziewałam po miesiącu pracy. Na pewno nie myślałam o tym, że nie będę siedzieć jedyne osiem godzin w pracy. Pardon - stać. Bo to stojąca praca.
Ten tydzień mimo, iż zaczął się pracą od wtorku, skończy się na sobocie.
KUPIŁAM DZISIAJ BILET MIESIĘCZNY.
Śmieszne karty. Kasa piszczy, jak się do niej przyłoży ten kawałek plastiku.
Zastanawia mnie teraz, po co to wprowadzili? Niby w miastach jest coś takiego. Nie wątpię, ale za dużo z tym zamieszania przy wsiadaniu do autobusu.
ALBO MASZ BILET, ALBO MANDACIK PRZY ODROBINIE PECHA.
To już na własne ryzyko.

Mniejsza z tym.

Wiecie jak bardzo mnie podbudowały komentarze pod ostatnią notką?
Serio.
Nawet nie potrafię opisać tego, jak bardzo cieszyła mi się morda, bo nawet nie spodziewałam się takiego odzewu.


Szykujcie się jutro na notkę o snach i kolejny rozdział do Avidusa, bo mnie wczoraj naszło w nocy na pisanie.
Nie oczekuję oczywiście nie wiadomo jakich pochebstw. Opowiadanie wydaje mi się oryginalne w fabule, postaciach etc.
I powiem Wam tyle.
Fan fiction pisać nie lubię, bo boję się, że zepsuję sobie wizerunek danego uniwersum.
Ale Assassin's Creed to wyjątek.

PRZYDAŁYBY MI SIĘ NADGODZINY W SPANIU.




2 komentarze:

  1. Um, praca to kijowe zajęcie. Z jednej strony, bardzo bym chciała już pracować, bo szkoła mnie nudzi w trzy kipiny, a z drugiej- niee. dorastanie, te sprawy. Jeszcze trochę przede mną, ale musiałabym dorabiać i tak w kółko. XD
    ~*~
    Miałam pecha... wbiegłam z przyjaciółką do busa, ja nie posiadałam biletu, a znajoma nie zdążyła skasować- oberwałyśmy mandatem od potencjalnego kobucha. XD

    Szykuję się! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka współczuje trochę :3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.