Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 10 kwietnia 2013

|0046| NORMALNA NOTKA

Czas na jakąś normalną notkę... ALE! No właśnie, ale.
Miałam pisać o snach i wciąż tą notkę przekładam.
Znaczy się, miałam wam kilka swoich snów zrelacjonować, o tak to miało wyglądać.
Co by tu tentego...

Napiszcie mi może, na jaki temat chcielibyście wyczytać moje zdanie?
A może... W jakim realnym miejscu na Ziemi mam rozwinąć wątek do fanfic'a z Assassin's Creed i może jeszcze, jaką akcję mogłabym tam wtrącić? 


Sugerujcie coś, będzie zabawniej i wszyscy będziemy mieli satysfakcję z tworzenia czegoś takiego ^,^
(Oczywiście dedykacja rozdziału będzie umieszczona w notce)


Na razie tych, którzy jeszcze nie czytali czwartej części i poprzednich zapraszam do wcześniejszych notek.
No i dodatek: JEŚLI UMIESZCZASZ KOMENTARZ JAKO ODPOWIEDŹ/ DIALOG ETC. JUŻ NIEKONIECZNIE ZWIĄZANY Z NOTKĄ, WPISZ GO W ZAKŁADCE "KONTAKT I SPAM".
Dziękuję serdecznie ^,^

Swoją drogą. Powinnam wedle wystroju bloga i jego tytułu pisać coś więcej o swoim życiu i przede wszystkim o Alicji w Krainie Czarów. A tak, rozpisuję się o moim kochanym AC, podczas gdy Ezio przyklejony do ściany zerka na mnie spod kaptura ^u^




Życzę miłego wieczorka i dni kolejnych.
A tym czasem idę się kąpusiać i spać, bo jutro też na dziesięć godzin do pracy, ale pierwszą wypłatę już dostałam! *O*

2 komentarze:

  1. PISZ COŚ O TYCH SNACH!
    A tak poza tym wybacz, że naciskam... ale...
    KIEDY SIĘ DOCZEKAM KOLEJNEJ CZĘŚCI "Na łańcuchu"?! ;______; ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie dawaj te sny! D:
    Ohoho chętnie bym dała jakiś pomysł,ale jeżeli chodzi o takie pisanie i wymyślanie to jestem zerem ;_; So sad...
    Ohoho też bym chciała trochę hajsu ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.