Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 21 kwietnia 2013

|0050| PIĘĆDZIESIĄTA NOTKA!

DOBRA, DZIUBASKI.
Mam pytanko. Przydałby mi się nowy wygląd bloga. Polecacie jakieś szabloniarnie?
Jak bym mogła wykombinować coś, co wyglądałoby tu bardziej estetycznie i przede wszystkim w miarę oryginalnie? =3=
Sama nie dam rady.
Mniejsza z tym!
Nie wiem, czy nie zostawić tego szablonu, bo poprzedni był chaotyczny xD

ŻĄDA SIĘ Z MOJEJ STRONY, BY TA NOTKA BYŁA DLA WAS POŻYWKĄ NA DŁUŻSZĄ CHWILĘ.

Ten wygląda bardziej asasyńsko, wydaje mi się i jest taki w moim stylu.
Nie wiem, nie potrafię się zdecydować na to, czy jakiś zamówić faktycznie, czy samej się pobawić w coś twórczego.

MNIEJSZA Z TYM!
Aikooś, ogarnij się.


Ech, tą notkę będę edytować pięć razy, zanim coś sklecę.
Jak myślicie? Co by się stało, gdybym nagle wrzuciła tu zdjęcie swojej twarzy?
Połowa by uciekła z płaczem od komputera.

Ale tak serio. Zastanawia mnie czasem, czy jestem na tyle dziwna, że wręcz odraża mnie  rap, pop i dzieciaki, które się na tym wzorują. Mam wtedy ochotę takiego szczyla strzelić w łeb.
STARZEJĘ SIĘ!
Ostatnio zrobiłam się dość agresywna. To znak, że mam zbyt dużo styczności z ludźmi.
Wniosek? Jestem samotnikiem. Szczera prawda.


Ohoho!

Pojmujecie coś takiego?
Facet, ubierający się jak dziewczyna, malujący się jak dziewczyna. Szukający sponsora/ sponsorki i chcący być zależnym finansowo od tegoż ochotnika?
Gdzieś ma szkołę, gdzieś ma uczucia, bo liczą się pieniądze. Woli być galerianką niż pracować gdziekolwiek (bo to obciach).

Jestem tolerancyjna dla wielu rzeczy, ale KURWA MAĆ... Teraz moja tolerancja stoi pod ścianą i czeka, aż ją samodzielnie rozstrzelam. I to z litości, bo sama mnie o to prosi.


Wrzuciłabym całą dyskusję z fb, cobyście sobie sami poczytali, ale wam oszczędzę tego śmiechu przez rozpacz nad mężczyznami XXI wieku.




EDIT (22.04 br.) :





No i jak? Jednak mnie pokusiło xD
Ja się śmieję z tego "cze/kogoś"





8 komentarzy:

  1. Co do wygladu ten jest lepszy bo poprzedni faktycznie troche balagan ;)
    Nie musisz moim zdaniem juz nic poprawiac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz... ciekawy styl pisania XD. Nie wiem jaki był poprzedni wygląd, ale ten jest ładny i rzeczywiście kojarzy się z Assasinem (assasinką?!).
    Co do dzieciaków i muzyki... No, cholera przybij. Nie lubię rapu, popu i szlag mnie trafia od dzieciaków wzorujących się na tym. Bieberomania, ruhanny i inne. A grrr. Co do tego gościa. Specyficzny przypadek O___o nie zetknęłam się z czymś takim, ale rozmowę bym chętnie przeczytała xP

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, teraz wygląda naprawdę genialnie *.* Heh, ja mam 14 lat i już teraz myślę żeby jakiegoś głupiego dzieciaka w łeb strzelić, czasami zwracam uwagę nawet tym co są starsi ode mnie o.O (czasami potrafię być odważna XD)
    Ja tak szczerze, to nienawidzę tej dziewczynki Biebera. Jego fanki piszą Blogi jak to są razem i w ogóle (czyli: "A w tedy on powiedział "kocham cię"". Nie no, masakra jakaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, popieram, zdecydowanie popieram! Niektórzy jednak mają trochę oleju w głowie :3 fiu~

      Usuń
  4. A ja słucham popu! Wiem wystawiam się na hejt i wgl, ale ja lubię pop, może nie uważam tego za powód do dumy, ale nie powinno się za takie rzeczy innych obrażać. Bieberowi w sumie też nic nie mogę zarzucić... został tak wykreowany przez swoich managerów, a walnięte to mogą być tylko jego fanki, które mocno przesadzają.
    Co do tej rozmowy, to jest ona tak mocno nie typowa... @.@

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wstawienie rozmowy haha XD. Padłam jak to czytałam. Przez chwilę myślałam, czy ten KTOŚ nie robi sobie jaj O___o. Na początku myślałam też, że to baba... Ja pierdziele... Świat schodzi na psy. Chciałabym poprosić o profil tego kogoś, ale chyba nie wypada XDDDD. Ciekawią mnie jego zdjęcia.
    Padłam w ogóle. Napisałaś mi, że nie lubisz się rozpisywać i walnęłaś najdłuższy komentarz jakikolwiek dostałam na blogu XD. To takie słodkie ^___^. Dziękuję <3. W ogóle będę tu wpadać częściej. Już cię polubiłam -^___^- - wybacz za emotomanię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ouch. . pierwsze wrażenie ? Świetny szablon :)
    Hymm. Ja nigdy nie ściągałam szablonów, nigdy nie zamawiałam, wolę własną twórczość. chyba lubię tą satysfakcję, że coś mi się jednak kiedyś udaje :)
    Oj. oj.. mnie też denerwuje rap i pop, ale wiesz co ? Rozumiem i szanuję potępiać nie będę :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same here! Też odnośnie rapu, popu itd. i tłumaczyłam wszystkim po kolei, że to co mam w notce to nie typowy hejt... no, może troszkę, ale odnosi się do tych osobników, którzy ledwo wyszli z pieluch, nie znają świata a się na tym ślepo wzorują :3 chodzi mi głównie o skrajne przypadki ^.^

      Pozdrawiam również!

      Usuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.