Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 23 kwietnia 2013

|0051| afslfdkj dkfhncfhifn

TEGO PANA MOGĘ NAZWAĆ PRAWDZIWYM MĘŻCZYZNĄ!

A niech mnie ktoś zapyta o jego nazwisko to utłukę ;-; jak można go nie znać?
<3


*FANGIRL SCREAM*

SFKHWKHXKMALANADXGYWQFVTFBAGVAXAWADAJSDADAWDS

4 komentarze:

  1. Przepraszam, nie wiem kto to, ale jest przystojny XDDDD możesz mnie już tłuc huehue

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właśnie mi przypominał Iron Man'a XDDDDD! haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohohoho niezły @________@
    Czyli,że to aktor ten co grał Iron Mana? O.O Nie oglądałam ;-; *głupia Noriko, głupia*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://kwejk.pl/obrazek/1764520/rdj.html ! *___*

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.