Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

piątek, 26 kwietnia 2013

|0052| TUDEJ (fonetyka jak ta lala XD)









Znów oglądałam Iron Mana.
I znów piszczałam do ekranu za każdym razem, kiedy RDJ pojawił się na ekranie, a jest go tam sporo, skoro odgrywa główną rolę <3




przystojny skurkowaniec!


W poniedziałek mogę sobie pospać. Do ósmej. Nie, nie mam wolnego, ale mam na godzinę dziesiątą.
PRZEDŁUŻYLI MI UMOWĘ.
Ciekawi mnie na ile czasu.
JAK SIĘ DOWIEM, TO WAM POWIEM!



BTW.
Aikooś zdecydował, że pofarbuje włosy na "soczystą oberżynę"
Miałam już kiedyś taki kolor na głowie, więc to będzie luzik.
Wrzucę jakieś zdjęcia, jak się udadzą i JEŚLI te kłaki w końcu ufarbuję.

Ogólnie to już ta godzina, przy której zachciewa mi się spać.
DZISIAJ JADŁAM KIEŁBASKĘ Z OGNICHA.
PIERWSZA W TYM SEZONIE *O*

I oby takich posiadówek było więcej :3



Miałam ambitny plan - zagrać w Alice: Madness Returns, po raz drugi, na trudniejszym poziomie.
ALE...
Pójdę chyba spać.
Ziewam, jakbym miała zaraz laptopa połknąć.





o.o

















2 komentarze:

  1. Ja tą grę sobie kupuję. Ostatnio tak strasznie mi się spodobała. Jest taka... mroczna... *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK! Chcę zobaczyć Aikosia w nowej fryzurce XD! W ogóle chcę zobaczyć Aikosia, o.
    Jej, weź, bo przez twoją manię sama się w gościu zakocham... XDD Przystojny jest *___*. Chyba obejrzę Iron Man'a.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.