Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 27 kwietnia 2013

|0053| LISTA ZAKUPÓW AIKOOSIA

Tajest!
Skoro mam swoje pieniądze, a pierwszą wypłatę przepierdzieliłam - sama nie wiem na co, postanowiłam sobie sukcesywnie realizować skromne marzenia. Listę zakupów ograniczę sobie do dwóch rzeczy na razie:


1. Wacom Bamboo3 Pen A6 - tablet graficzny, będzie mi łatwiej, a i tak zawsze siedzę przy komputerze.
2.Bluza Desmonda Miles'a z Assassin's Creed - jestem fanką serii i trudno jest mi przejść obok tej oferty obojętnie ^.^

Małe zakupy, ale trochę kasy na to pójdzie :3

TADA!


A tu Aikooś sprzed roku, teraz wygląda w sumie tak samo o.o

Dzień się jeszcze nie skończył, dziubaski moje, więc czekajcie na edytowanie notki pod wieczór :3






EDIT:
16:00 - Zastanawiam się, czy samej sobie nie spróbować tych włosów pomalować. Trochę się cykam. Może jednak poczekam na to aż się kumpela odezwie o.o


23:40 - założyłam konto na ask.fm. Nie czaję na czym polega ten fenomen, bo przecież jest już od tego niejaki formspring, ale wszyscy się w to bawią, so~ http://ask.fm/aikoos

7 komentarzy:

  1. Jaka ładna buźka! :)
    Gdzieś słyszałam, że pierwszą wypłatę trzeba przepić z kumplami... ;> Hehe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było mnie chwilę na blogspocie, a tu u Ciebie takie zmiany! Bardzo ładny szablon Skarbie :3
    Ja całe swoje kieszonkowe wywalam nie wiem na co, a po podliczeniu wychodzi mi na to, że prawie całą kwotę wydałam na jedzenie. To troszeczkę smutne xD
    Ja bym chciała iphone i powolutku sobie do niego zbieram, ale czy mi się uda... pewnie iphone 7 wyjdzie nim ja na tego 4S uzbieram XD
    Tak ładna buzia <3
    A z malowaniem to poczekaj na tą kumpele. Ja sama robiłam sobie szamponetką i wyszło masakrycznie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrafię na konwent odłożyć, co dopiero na coś większego.
    Trzymam kciuki za zakupy ^.6

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaś tą bluzę, pokaś! Jestem ciekawa *____* lubisz assasina?! *___* Assasin fany! A tabletem będziesz rysować, czy jak XD? Przyznaj mi się gdzie pracujesz xP.
    A zdjęcie takie słodkie *______* mogę cię zabrać do domu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aikosiu, ile ty masz latek, jeśli mogę spytać C:? i tak, zabieram cię do domu łiiiii! *ciągnie ją XD* ...I... I... Kroisz sobie po prostu materiały? XD
    WEŹ WSTAW JAKIŚ SWÓJ RYSUNEK *___________________*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrr, Desmond <3
    Koniecznie pokaż bluzę!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.