Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 28 kwietnia 2013

|0054| ALTERNATYWA & ...


SŁUCHAM SPECYFICZNEJ MUZYKI.


Musicie się do tego przyzwyczaić, dziubaski.

Jestem po farbowaniu włosków. Wyszły prawie czarne, jeśli nie liczyć moich bordowo- fioletowych refleksów na głowie, czyli SOCZYSTA OBERŻYNA <3
A jakie mięciutkie te moje kłaczki! *O*


Ale zdjęcia nie zrobię, bo nie mam jak ;-;
a chciałabym Wam kolorek pokazać :3


To nic.

Dzisiaj trzasnęłam sobie ładny motyw na Windowsa :3

(klik na obrazek, żeby powiększyć)
I jeszcze nad nim popracuję :3



NIE DENERWUJĄ MNIE WIEJSCY NAPINACZE. NIC A NIC.
Tak się odzywam tylko, żeby dać znać, że mnie to nie obchodzi. Wręcz traktuję takie zachowanie jak powietrze. Skażone. Takie, które trzeba oczyścić. :3

PLEASE...



Ten świat mnie zadziwia. Jestem coraz bardziej zmęczona tymi spinami i słuchaniem tych wszystkich żałosnych tekstów, a potem wszyscy się dziwią, że chodzę taka naładowana.

NIECH KTÓRYŚ MNIE SPRÓBUJE RUSZYĆ PRZYPADKIEM.
NOGI Z DUPY POWYRYWAM I W LESIE ZAKOPIĘ.

Uch, z lekka mi ulżyło. Aż mnie korci, żeby na chwilę odstawić spokojnego Aikoosia i zacząć się bawić cudzym rage'm. Wiem, to może sporo kosztować.
Czymże jednak byłoby życie, gdyby nie takie akcje? xD



GDYBYM NIE MIAŁA TAKIEJ PRZYZWOITOŚCI W ZACHOWANIU. BYŁABYM  ZWYKŁĄ SUKĄ. CIESZĘ SIĘ Z TEGO, ŻE CZASAMI POWIEM COŚ, CO ZAGNIE WSZYSTKICH NAOKOŁO I NIE PIERDOLĘ FARMAZONÓW NA PRAWO I LEWO.

Jestem jebanym kwiatem lotosu, na pierdolonej, spokojnej tafli wody. xDDD
NIE PRZEKLINAM.

2 komentarze:

  1. Japierdziele co ty brałaś? D: Chce to *o*
    Rozładuj emocje grając w Assassina nie ma nic lepszego niż napierdzielanie w templariuszy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aikoś... Widzę w twej notce chaos XDDDD.
    Weź zrób sobie zdjęcie z nowymi włoskami T___T. Naff chce zobaczyć.
    I nie przejmuj się. Bądź jak ten kwiat lotosu >D!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.