Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 30 kwietnia 2013

|0056| AIKOOSIA CIĄG DALSZY!

Podoba mi się to zdjęcie. Jako jedno z nielicznych xD
Aikooś pokaże wam jak wygląda.

A nachodzi mnie na durne posty.

Nie wiem, o czym pisać, to dowiecie się o mnie czegoś nowego.
Otóż to, jak wyglądam.
Mój nos to bulwa XD

Tak tu wyglądam. W zasadzie nic się nie zmieniło D:
A szkoda ;-;







Chociaż~

Jeśli już chodzi o WAGĘ przy wzroście 177cm, nie narzekam na swoje niezmienne od kilku lat 70 kg.


Niezbyt korzystne "hipstah" foto mojego cielska xD

Zaczynam przerywany weekend majowy. Mam nadzieję, że na plener pogoda wypali.

PRZEDŁUŻYLI MI UMOWĘ! CO OZNACZA STAŁĄ PRACĘ I POWÓD DO CHLANIA! 8D

Tak, tak. Demoralizuję odwiedzającą mnie młodzież, ale przecież mi się należy o.o
I wiecie, co wam powiem? 13 maja świętuję swoje święto 8D
ZAPRASZAM DO POPRZEDNIEJ NOTKI TYCH, KTÓRZY NIE DOCZYTALI SIÓDMEGO ROZDZIAŁU FF O ASSASSIN'S CREED. :D

6 komentarzy:

  1. Aikoś jest słodka ^___^. Też mam nochala kartofla XDDD. I ważę 69 kg przy wzroście 175 cm : O więc jesteś chudsza. W ogóle wyglądasz chudziej niż ja wtf O____O XD. Jakbyś z 50 kg miała te nóżki!
    Gratuluje przedłużenia umowy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj. Ładną masz buźkę ! O co Ci chodzi ? ;>
    Pozdrawiam ...

    I zaraz zabieram się za nadrobienie rozdziału ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kurna 70 kg, jesteś śliczna i wiotka niczym sarenka. Okej ja już chyba zaczęłam chlać z okazji twojej nowej pracy O.o Lecz się Natalia,lecz XD
    Piękne masz włoski *o*
    Gratulejszyyyyyn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładną buźkę i włosy ~ Zawsze chciałam mieć krótsze, ale boje się ściąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do 6 maja. Fajnie byłoby coś zająć przedniego, ciekawe nagrody są ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś ^^ I to jest 70 kg ? W życiu nie uwierzę ! Ale fakt, że jesteś wysoka sprawia, że w ogóle tego nie widać :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.