Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 1 maja 2013

|0057| AIKOOŚ ZMIENIŁ WYSTRÓJ

NO! TERAZ TO WYGLĄDA JAK MÓJ WŁASNY BLOG.
Chociaż wciąż pozostawia wiele do życzenia.
Nic to. Bawiłam się i sądzę, że trochę poświęconego czasu więcej i mam lepsze efekty ze swojej pracy.
TAK BARDZO MI SIĘ PODOBA TEN NAGŁÓWEK.
TAK BARDZO NIENAWIDZĘ GIMPA. XI

Dobra, to teraz będę śmigać na dwór. Zażyć trochę słońca, bo od rana siedzę w dresie i nie ruszam się z krzesła.
 Nawet obiadu nie zjadłam, a braciszek wspominał coś o klopsikach.

TO KLOPS.

Przydało by się zrobić jakąś sesję zdjęciową. Ostatnio jakiekolwiek zdjęcia robiłam trzy miesiące temu.
BEZ BICIA SIĘ PRZYZNAJĘ!


Aktualniejsze zdjęcie, bo z 6 stycznia.




LOOK AT ALL THE FUCKS I GAVE.
XD
No, wracajmy do dnia dzisiejszego. BOŻE. NA TYM ZDJĘCIU WYGLĄDAM JAK BADYL O.o

Czas zainwestować w coś słodkiego.
Jutro do pracy. Ciekawe, czy autobusy kursują?
+ mam TWITTERA. (patrz, niżej) :3


EDIT:
godz. 22:10 - chyba się wezmę na porządnie za przymiarki i szukanie materiałów do uszycia stroju asasyna.
Tudzież asasynki. Oczywiście zdjęcia in progress będę zamieszczać na blogu :3
Chętni na taki eksperyment ze mną? :D



2 komentarze:

  1. Jezusie, jakie ty masz chude nogi... Ty naprawdę masz te 70 kg?! Ja ci nie wierzę XD. Weź Ómrzyj XD!
    Nagłówek fajny, ale te napisy mają czcionkę, która mi się nie podoba :C ... Ale i tak ładnie~!
    BAZZZZIIIIIINGA XDDDDDDDDD! Łiiiii! Oddaj bluzę!
    Jestem ciekawa szycia stroju *___* łiiii mi też coś uszyjesz <3? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aikoo zaobserwowałam Cię na twitterze, liczę na rewanż ;>

    Nagłówek świetnie Ci wyszedł podoba mi się. I ogólnie fajna barwa tła. Ale mogła byś dopasować szerokość bloga, żeby notki i narzędzia mieściły się w tym tle jaśniejszym :)

    Pierwsze zdjęcie jest... ŚWIETNE!!! ;>
    Jak to możliwe, że masz 70kg ? Jak ty jesteś taka chudziutka ! --> kłamczuch!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.