Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

czwartek, 2 maja 2013

|0058| BWAHNOC!

Yo~
 Dobra, dostanę wypłatę i od ręki kupuję tablet graficzny.
Wydaje się dobrym sprzętem. Co najważniejsze - Wacom Bamboo to z pewnością zaufana firma, jeśli o tablety chodzi.
Tak, będę musiała przeznaczyć na to 250 zł (pewnie ponad tą kwotę). Tak, będę musiała trenować, żeby móc patrzeć w ekran i rysować w miarę płynnie.
Tańszą wersją byłoby  przyklejenie do lewego klawisza myszy jakiejś rurki imitującej piórko. Też by działało, tak podejrzewam xD

CHCĘ SIĘ POCZUĆ JAK RYSOWNIK. POCZĄTKUJĄCY. Raczkujący ;-;
Przeraża mnie ta świadomość, ale wiem, że jeśli kupię sobie gadżet za swoje pieniądze, to nie rzucę go w kąt po kilku razach. Lubię rysować i podejrzewam, że szybko mi się zwróci hajs za niezarysowane kartki i wyciskanie z ołówków tyle, ile fabryka dała X3

Bluza Desmonda musi poczekać. Może jak sobie zakombinuję tablet, to zrobię projekt i sama taką sobie potem uszyję~

Kto wie :3

BĘDĘ RYSOWAĆ ASASYNÓW. xD

I NIE TYLKO~ <3

W tejże chwili zapijam chipsy białym Frugo. Nie wiedziałam, że ten napój jest taki dobry! Aikooś nigdy nie pił białego Frugo :3


KURCZAKI. WCALE NIE CIESZY MNIE ZMIANA NUMERU.
Co to jest 5 zł w dupala. Numer jest tymczasowy, a już mam z nim problemy ;-;

Ehu. Nic to, idę rysować. Ciekawe, czy coś wymyślę o.ó

5 komentarzy:

  1. Noo, co powiedzieć - nie mogę się doczekać, aż kupisz ten tablet i pokażesz nam pierwszy rysunek ^^. Trzymam kciuki, żebyś się nie rozmyśliła, co do zakupu :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Narysuj mnie, narysuj mnie *____*! <--- podjarana. Chcę zobaczyć dzieła Aikosia! Powodzenia w kupnie tabletu, a no przecież bluza zawsze na ciebie poczeka! Jak kocha, to poczeka XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czytać Twoje notki o wszystkim i o niczym. XD Mam nadzieję, że Twój tablet będzie dobrym sprzętem. Swojego nie posiadam, ale wykorzystuję tablet przyjaciółki, żeby pograć w naprawdę durne gry, ale za to tak wciągające. XD gry, ekhem. no takie, w które w miarę mi idzie, bo co za radocha ginąć na pierwszej prostej za każdym razem. Bez komentarza.
    ~*~
    Za Frugo nie przepadam, ale białe jest faktycznie dobre. :D
    powodzenia w pracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też dużo myślałam nad tabletem graficznym, jak tylko będę miała możliwość kupna (czyt. jak tylko Aiko zdobędzie jakąś prace wakacyjną i kaskę) będzie to pierwsza rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za tablet ;D Mam nadzieję, że się podzielisz swoimi dziełami
    Frugo... Ech, za daleko do sklepu, obejdę się wodą.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.