Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 5 maja 2013

|0059| CIEKAWE, CO BY BYŁO GDYBY...

GDYBYM NA PRZYKŁAD RZADZIEJ PISAŁA NOTKI.

Naah...
Sądzę, że to zbyt ryzykowne. Za dużo chaotycznie przekazanych informacji.
Za mało lekkości. (Doprawdy, nie mam zielonego pojęcia, czy Wam się to lekko czyta xD)


Uwaga! Teraz wam coś powiem, to w jaki sposób ja tu piszę, to czysty przekład moich myśli.
Serio, serio. Czasami mam wrażenie, że pod anemiczną, skromną, nieśmiałą powłoczką, ukrywa się jebnięta przez nałóg kofeinowy wiewiórka






O, tablet sprawię sobie na urodzinki. To już postanowione.
Tak, zdecydowanie.
Co trzy lata mogę postawić sobie coś konkretniejszego niż, jakieś wisioreczki, kolczyki, czy gipsowe figureczki wróżek (bleh! wyrosłam z tego). Za to jeśli chodzi o TAKIE figurki to TAKIM ZESTAWEM BYM NIE POGARDZIŁA. ->
Zrobiłabym sobie nawet specjalną gablotkę *O*






GORĄCO!
Akurat w ostatni dzień długiego weekendu!
Poszłabym się strzaskać troszkę, ale podejrzewam, że wyskoczenie na mały spacer z pocykaniem kilku niezbyt twórczych zdjęć będzie lepszym wyjściem. Tylko jakby się tu spakować? Kurczaki. Zapomniałam, że nie naładowałam akumulatorka D:
Czyli będę mogła ruszyć za godzinę. Ewentualnie dwie.

WCZORAJ BYM COŚ NAPISAŁA.
Ale miałam kaca ^^' Głowa bolała mnie tak, że nawet patrzenie na zieloną trawę (rzekomo kojące) przyprawiało mnie o mdłości. Musiałam się podtruć którymś z piw.

Dlatego apeluję i polecam picie oszczędne, wyłącznie ze swojej butelki i jeśli ktoś pali papierosy, a czuje, że jest wstawiony, niech lepiej się z tym konkretnie wstrzyma.
*Aikooś pomyślała o średniej wiekowej odwiedzających ją osób*
Taa, to rada na przyszłość xD

I patrzcie, miałam coś narysować. Chciałam dobrze, a wyszło jak zwykle xDD
No, dobra. Kiedyś dorwałam się do telefonu koleżanki. W swoim LG ma panel rysowania, a że miała i rysik to zamiast z nimi gadać Aikooś miał zajęcie na następne kilka minut.




Podoba mi się ten ludek. Taki inszy styl.

Panel rysowania na poziomie Painta, albo gorzej xD


POWIADAJĄ, ŻE NATURY SIĘ NIE BĘDZIE MOGŁO NARYSOWAĆ, JEŚLI OD LAT "TRENUJE" SIĘ STYL MANGOWY.


No to jeszcze raz. Jam Wam zadowolona z tych rycinek. Zobaczymy jak mi pójdzie z tabletem :D






Zostałam nominowana przez Aiko. :3
Serdecznie dziękuję  i już zabieram się za ulubioną kategorię :D

Zasady:
- Na każdą literkę alfabetu musisz przypasować słowa z kategorii, która cię interesuje 
(Anime, manga, kosmetyki, książki, itp.), musi być tematycznie.
- Ma to być pierwsze słowo, jakie ci przyjdzie na myśl z tej kategorii.
- Nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
- Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

GRY:
Assassin's Creed
Battlefield
Cryostasis
Devil May Cry
EverQuest
Far Cry
Gear of War
Half -Life
Iron Man: The Game
Just Cause
KillZone
LionHeart
Mass Effect
Ninja Blade
Onimusha: Warlords
Painkiller
Ratchet & Clank
Spyro
Tron: Legacy
Urban Chaos
Velvet Assassin
World of Warcraft
XIII
Yetisports Arctic Adventures
Zax: The Alien Hunter


Nominuję:

^podobna do mnie *U*


7 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać, aż zobaczę Twoje rysunki z tabletu *.* . A te z telefonu są śliczne. Ja bym tak nie umiała nawet na kartce :<. Szczególnie podoba mi się to oko <3. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee. Jaj się nie da, jak się da! Sama rysuję naturę i nie tylko, bo też zwykłe portrety umiem strzelić, a głównie zajmuję się mangą. To raczej od umiejętności zależy, a nie od głupich stereotypów.
    Ładnie Ci wyszło! ;< Kurcze piszesz o tablecie i mnie samą nakręcasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe. No mnie właśnie też. Już jakiś czas temu o tym myślałam. *^.^*
    A masz jakiś konkretny na oku ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie rysujesz *-*
    ja powinnam mieć zakaz odwiedzania sklepu plastycznego, bo się później od świata odcinam, a rysować w dalszym ciągu nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Narysuj mnie, narysuj mnie XDDDDDDD! <---- uparła się. Pięknie rysujesz *___* chcę więcej!
    Ehm, ehm. Aikoooś, przyznaj się w końcu ile masz lat <3 i nie chlej tyle XDDD! Tak się tylko mówi, że się piwskiem zatruło XDD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aikoś! Ale z ciebie stara dupa XD! Mogłabyś być moją matką XDDDDDDDDDD nie no, żart. Młoda dupa z ciebie!

      Usuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.