Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 5 maja 2013

|0060| AIKOOŚ RYSUJE!

TAK!
UWAGA!
DOCZEKALIŚCIE SIĘ W KOŃCU.
Aikooś korzystając z dzisiejszej pogody zaczął rysować, przy okazji oganiając się od wszelakiego latającego robactwa.
Oto co mi z tego wyszło!
Bo jako żem zdolny Aikooś nie pomyślałam o gumce do mazania ;-;
Dlatego mój asasyn nie ma rączek xD
Ale już w domciu powstało coś takiego. Jeszcze ciepłe, także UWAGA...
*FANFARY W TLE*


Krzywy ten jej ryjek, taki płaski :I
TUH DUH!
Dopisek na rysunku bardzo na miejscu xD
Może jak się postaram o linearta i kolor to wam się tym z pewnością pochwalę :3

No i czekajcie na dopiski do notki, bo dzień jeszcze długi xD

Hibari Kyoya ma urodzinki!
Sto lat dla tego pana xD
Musiałam to stworzyć XD

3 komentarze:

  1. Aikoś słodko rysuje -^____^- lubię to! I wszystkiego najlepszego dla Hiby! Kocham go *____*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rączki by ładne wyszły, widać po nadgarstkach (*^w^*)
    Obrazek "lece ci wpierdolić" zawsze spoko~

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki! Zakochałam się *.* . Zazdraaaaaszczam talentu.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.