Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

poniedziałek, 6 maja 2013

|0061| KONWENT *BUM BUM* KONIEC SIERPNIA~!


JADĘ!
OMAKAI II - IN DA SPACE!

TORUŃ!
JEDYNA TAKA OKAZJA *o*
Akurat skończy mi się urlop, ale mniejsza o to. Muszę odwiedzić mój kochany Toruń <3
I moi kochani ziomkowie tam będą~ *^u^*

WŁAŚNIE!
Nie mam pojęcia dlaczego kiedyś przerwałam pisanie jednego opowiadania z kumpelą i wzięłyśmy się za następne.
Cieszyłam mordę do monitora, gdy czytałam tą twórczość.
Nosz, kuźwa! A jakbym tak znalazła gdzieś mojego fanfic'a do KHR! to już by było miodzio, bajka i może bym się podzieliła.

Ogólnie Giotto wyciąga mnie na spacer do cukierni. Nie zgodzę się >_>
Znam jego nałogi i doskonale wiem, jak mu odbija po cukrze >_<

"Chodź na ciastko... Na spacer~" - w jego wykonaniu.
Jak tu się nie zgodzić? D:


Ale go potem nosi ;-;

Dorosły facet, a zachowuje się jak dziecko =3=

Mimo wszystko go ubóstwiam. Doskonale jest tego świadomy , na moje nieszczęście. @_@


Toż to jedyny taki blondyn dla mnie *O*

Dopra! Nie tardzem już.
JA PRZECIEŻ NIE FANGIRLUJĘ! PFF!

No to BONUSIK!


MÓJ ABSOLUTNY IDEALNY TOSIANY PO WSZE CZASY DOROSŁY LAMBO <3
*JEB NA TAPETĘ*
*Q*

6 komentarzy:

  1. Giotto z Reborna cię wyciąga na spacer, czy masz własnego, ziemskiego Giotto XD?
    Pisanie opowiadań ze znajomymi... O, jakże kocham. Chętnie bym przeczytała twoje *___*
    Aikoś, zabierz mnie ze sobą do Torunia t.t bubu

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczam sobie na ostatnie zdjęcie i tamuję krwotok z nosa.
    Chcę do Torunia!!! Chcęchcęchcę. Co prawda wbijam na Magnificona (łomatkoboskatojużzadwatygodnie, ale chcę więcej. Przeczytałabym opowiadanie, oj tak ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam *O* Jak fajnie byłoby razem poszaleć, pójść na lody a po lodach na panel jakiś! :3

      Usuń
  3. Jedziesz na Omakai? Ja też chcę T.T Myślałam, żeby jechać na Animatsuri, ale nie wiem czy to wypali...

    Lubisz ? https://www.facebook.com/YukariNoSekai ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałam jechać na konwent, blisko mnie był niedawno, ale przegapiłam. Co ze mnie za otaku T.T . Ahh, okej, nie ja przegapiłam, tylko mój kolega, ale nieważne.
    Jak mi spojrzałam na Giotto to w pierwszej chwili myślałam, że to Len Kagamine xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-; to będzie mój czwarty w życiu konwent, jeśli coś nie pokrzyżuje mi planów =3=
      Giotto nigdy z nikim nie pomylę, zwłaszcza jeśli leży na kanapie obok i przygląda mi się tym stanowczym, spokojnym spojrzeniem. Aż mam ciarki @u@

      (dodawaj sobie, Aikooś, dodawaj)

      Usuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.