Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 7 maja 2013

|0062| BEZTYTUŁOWA NOTKA AIKOSIOWA


Moje własne dzieło.
I cień piersi  xD

MYŚL DNIA: KRADZIONE SPOD NOŻA PLASTERKI ŚWIEŻEGO OGÓRKA SMAKUJĄ NAJLEPIEJ.

Ta walka o przetrwanie i prowiant, gdy po domu grasuje cała rodzina wygłodniałych bestii.
Mniam!


Co by tu dzisiaj napisać. Nie mam pomysłu na notkę @_@

Straszne D:

O, wiem!

Zobaczę zaraz, czy nie mam kilku zdjęć, którymi mogłabym się wam pochwalić.

MAM!



Moja pierwsza rebornowa miłości *O*
Słodka krówka :3



NO I JA.
UCIEKAĆ!

Chcecie jeszcze jakieś?
Notka nudna jak flaki z olejem D:
Czas najwyższy obciąć grzywkę, bo z grzywką wyglądam o niebo lepiej -stwierdził Aikooś.

+ O MÓJ PORZE!
TAK BARDZO ZANIEDBAŁAM DRUGIEGO BLOGA D: TAK BARDZO NATHAN PAŁĘTA SIĘ PO ZAKAMARKACH MOJEGO ULUBIONEGO MIASTA I NIE WIE CO MA JESZCZE ROZWALIĆ, ŻEBY ZWRÓCIĆ NA SIEBIE MOJĄ UWAGĘ.
Jeśli ktoś jest spragniony moich umiejętności pisarskich, zapraszam do powyższego odnośnika.
Może mnie coś natchnie na dalszy rozwój wydarzeń @_@




Zadawajcie mi pytanka, jeśli chcecie :3

6 komentarzy:

  1. piękna figurka~! gdzie można takie dostać? ;)

    http://japonskigeodeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kawaii figurka ! >u< gdzie kupiłaś ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHA, myśl dnia mnie wbiła w podłogę XDDD. Słodki Aikoś na zdjęciu *___* i fajna figurka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aikosiu, skąd Ty bierzesz ochotę na pisanie co kilka dni nawet tych paru słów? Mnie by wena opuściła po dwóch dniach.
    Ach, z ogórkiem masz rację. :3 uwielbiam to. Och, masz figurkę! Jaacie, zazdroszczę Ci. <3 Wyczuwam PhotoScape na zdjęciu! XD notabene, pjona dla okularników!
    Weny życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta myśl - sama prawda :D. Sliczna figurka! I zdjęcie tez :). Pozdrawiam <3.

    PS. Ja cały czas czekam na dalsze rozdziały >.<

    OdpowiedzUsuń
  6. Figurka jest słodka.
    I tak ślicznie zaczęłaś tą notatkę a uciekać nie zamierzam, wręcz przeciwnie, jeszcze tutaj wpadnę.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.