Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 11 maja 2013

|0064| DWA DNI DO URODZIN.

Wczoraj weekend rozpoczęłam wyprawą rowerową, do miejscowości oddalonej 10km ode mnie.
FAJNIE!
Gdyby nie padał deszcz.
Wyprawa do Polo po piwo, plener, ewakuacja przed deszczem i oglądanie filmu u koleżanki.
W efekcie czego wróciłam do domu przed pierwszą w nocy.

Film jaki oglądałyśmy to "Impossible" :
Szczerze mówiąc, nie wiem jak sama mogłabym się zachować w tak kryzysowej sytuacji. Dla mnie film jest filmem dobrym, o ile nie bardzo dobrym, jeśli przez dobrą minutę nie chcę się po nim odzywać.


Dzisiaj natomiast szykuje się ognisko, a jeśli nie wypali, wrócę do domu i włączę sobie jakiś film.
JESTEM W SZOKU, ŻE IRON MAN 3 JUŻ JEST DO ŚCIĄGNIĘCIA ALBO OBEJRZENIA W NECIE D:

1 komentarz:

  1. Ojojojoj ;d przed 1 w nocy nie bałaś się
    składam życzenia ;)
    http://fotobligbeautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.