Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 12 maja 2013

|0065| BUWAYAHAHAHAHA XD

Aikooś się rozleniwił~
Nie napisał posta, bo chciał nabazgrać o czymś ciekawym, a tu LYPA.
Chyba coś narysuję. Korci mnie od południa, nawet widzę tą twarz przed oczyma. Tak... TEN NATHAN.
Wiecie w ogóle jak on wygląda?
JEŚLI NIE TO WAM GO POKAŻĘ.
(wrzucałam tu ostatnio jego młode zdjęcie)

UWAGA.
RYSUNEK NIE JEST MOJEGO AUTORSTWA.
ZOSTAŁ STWORZONY NA POTRZEBY MOJEGO OPOWIADANIA.
*O*
CUDNY NATHAN, PRAWDA?
^.^
A tu już w moim wykonaniu :3
zaledwie lineart  ale jestem z niego dumna *o*



Moja wyobraźnia mnie zaskakuje, tyle Wam powiem.
Mam szczere nadzieje na to, że akcja się odpowiednio rozwinie. Stanęło na śmierci jednego z bohaterów.
<SPOILER>*Aikooś znów chlipie pod nosem dlatego, że uśmierciła Tribala*</SPOILER>

DERPUŚ!
;n;
Tak bardzo smutam z tego powodu.

----NA ŁAŃCUCHU----
^
JEŚLI KTOŚ NIE CZYTAŁ.
(nie ma to jak ambitny spam na własnym blogu)
+odaikoosiowe:
nadal nie wymyśliłam nic, 
żeby się wkupić w szeregi pracowników.
Rozerwą mnie na strzępy.
Możecie zrzucać się na mój pogrzeb,
jeśli nie napiszę nic do jutra wieczór.

Wasz Aikooś,
papaś!





6 komentarzy:

  1. Ładnie rysujesz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama sobie spamuje u siebie :D. Fajny rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto ci zrobił ten pierwszy rysunek :O? Drugi też ładny najysowałaś -^___^- Aikoś, a ty dzisiaj nie masz urodzin? Bo jak tak, to wszystkiego naj, misiaczku! *tula*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny art *-*
    Oj, żebym ja tak umiała rysować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem kiedy pojawił się nowy szablon, ale jest cudowny ^__^
    Pierwszy rysunek tak samo jak lineart są cudowne *__* Po za tym mam tyle nadrabiania, jeny, jeny, jeny. Aiko kopnij mnie w dupsko bo mam lenia :<
    Co do pracowników to upiecz mi ciasteczka i wsadź do nich leki przeczyszczające ^^ TAK, JESTEM WREDNA. Troszeczkę :c
    Po co pogrzeb? Od razu stypa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardziej podoba ten rysunek Twojego autorstwa :D. Chociaż grzywka lepiej wyszła na pierwszym obrazku, to ogólny efekt lepszy jest na drugim, ale to tylko moje zdanie :D.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.