Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

poniedziałek, 13 maja 2013

|0066| I OCZKO STUKNĘŁO~

1. Aikooś nawpierdzielał się dzisiaj żelków
2. Aikooś bał się po pracy wejść na facebooka.
3. Aikooś wyczekiwał gości, ale nikogo nie było.
4. Nie ma to jak wydzierać się na całą wieś, żeby odpowiedzieć na złożone życzenia :3

Tak. Aikooś dzisiaj ma urodziny i nie kłamie.
Oglądać najnowszego Iron Mana, czy nie? Mam mieszane uczucia @-@

Animu, animu.
SHINGEKI NO KYOJIN!
Mangę mam obcykaną. To chce się przeżywać po raz drugi w wersji animowanej.
Na początku samo anime wydaje się takie sobie, ale potem akcja się rozkręca i siedzi się i wyczekuje dalszej akcji. Magia! Ostatnie kilka sezonów obfituje w takie perełki.

Tak samo z Suisei no Gargantia.
Lekkie, ciekawe, fajna kreacja "świata".

Czyli przedstawiłam Wam teraz, co jutro będę oglądać :3

Serdecznie dziękuję wszystkim za życzenia~
Mniejsze i większe, bardziej kreatywne i te mniej *o*

A teraz dla dziewcząt specjalnie:
urodzinowy "prezent" - EDWARD KENWAY!




Wzdycham doń!
Edward wygląda jak mieszanka Altaira i Giotto <3
Przynajmniej dla mnie!
IDEALNE COMBO!
BRANOC :3

5 komentarzy:

  1. Aikoś, Aikoś, wszystkiego najlepsiejszego! Dużo fajnych bishów, kasy na bluzy i tablety i... i... Dużo animców i dużo szczęścia i w ogóle, czego sobie zażyczysz <33 Happy birthday!
    Co do anime. Za Shingeki no Kyojin się nie biorę, bo tak cholernie zniechęca mnie tematyka olbrzymów... Mój chłopak próbuje mnie zmusić do oglądania, bo mówi, że anime świetne, ale ja się nie dam! A Suisei - potwierdzma!
    KLATA *____________*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego najlepszego :3 (tak, moja wyobraźnia nie zna granic)
    Dzięki Tobie strasznie zaciekawiła mnie te całe Assassin's Creed. Zamierzam kupić książkę, a potem może grę. Powiedz mi proszę jaki tytuł nosi pierwszy tom? Bo nie mogę tego ogarnąć :/
    Shingeki no Kyojin- jedno z moich ulubionych anime *^* mi już od samego początku się podobało. Najlepszy był kawaii tytan XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego, najlepszego!
    Asasynosz *-*
    Shingeki no Kyojin jest cudowne. Moja ulubiona (obok Karnevala, który zaczyna "schodzić na psy) seria tego sezonu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc Aikooś HAPPY BIRTHDAY!! !!! !!!!!!
    Najlepszego, niech marzenia się spełniają. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww jaki szekszi <3
    Wszystkiego najlepszego Assassinie! Sto lat! :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.