Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 18 maja 2013

|0067| OBORZEJAKAOBSUWA

DLACZEGO NIC TAK DAWNO NIE PISAŁAM?
DLACZEGO AIKOOŚ NIE PISZE NOTEK TAK CZĘSTO, JAK TO ROBIŁ DO TEJ PORY?

Na to i wiele innych pytań odpowiemy po programie.
Teraz na serio.
Nie mam siły w taką pogodę. Po prostu za szybko to wszystko leci.
Koty marcują się pod koniec maja, a Aikooś dopiero wygrzebuje się spod sterty szalików i płaszczy xD
Bywa!
Po prostu odpadam.

Jazda w robocie dzisiaj się uspokoiła. Od dziesiątej rano nie miałam już nic do krojenia. Dostałam prace porządkowe do wykonywania. PRZEZ CZTERY GODZINY.

Bez jajec!

Teraz Aikooś siedzi sobie przy biurku, podnosi laptopa w górę i rysuje na zebranym przez miesiące kurzu.
Po co mam go przestawiać z kąta w kąt, skoro nikt tej kurzawy nie widzi? xD

Jutro wezmę się za porządki. Jak wrócę z sesji zdjęciowej. Przed pójściem na ognisko. Ta~
NIE DAM RADY X_X

W co ja wierzę? xD

IDĘ SPAĆ (czas tworzenia notki godz. 00:30).

Zauważyłam, że ostatnio piję coraz więcej piwa D:
Zabierajcie mi to, błagam ;-;

"Pijem Grappe i popijam Miryndom" - hasło wieczora xD

3 komentarze:

  1. Aikoś, nie martw się... lepiej powoli wygrzebywać się z szalików niż świecić dupą na środku ulicy (dosłownie). Po za tym ta pogoda jest masakryczna, więc rozumiem.
    Nikt kurzu nie widzi, tylko ja! Pfff, a niech myślą, że 'zakurzony' to kolor mojego biurka XD
    Aikoś robi jako modelka czy fotograf? *,*
    Nie pij tyle piwa, bo wyhodujesz sobie mięsień piwny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cem zobaczyć sesję zdjęciową *____* co do kurzu... U mnie jest go od groma. Takie kłębuszki fruwają po moim pokoju i nawet je nazwałam >D
    Nie pij piwa, bo ci bebech urośnie! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie mogła z kurzem funkcjonować, jak go widzę gdzieś na szafkach to po prostu białej gorączki dostaje.

    Czy ktoś prócz mnie ma jeszcze problem z letnimi ubraniami? D: Ja mam w szafie głównie swetry i to jest poważny problem.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.