Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 19 maja 2013

|0068| WYCIECZKA I GRILL

Jechałam wczoraj z kumpelami na wycieczkę. Rowerową. Pod las. Gdzie komary gryzą nawet dupami. Byłam tak zmęczona wchodzeniem na wzgórze, że nie mogłam ustać na prostych nogach. TAK SIĘ TRZĘSŁY.
To znak, że do asasyńskiej kondycji jeszcze mi daleko. Mimo to, na górę zaczęłam się wspinać jako ostatnia, a byłam na niej jako druga. Dosłownie moment po koleżance. A było ich jeszcze trzy xD

I NIE MAM DZISIAJ ZAKWASÓW!
I co? Mieliście mi wyrywać z ręki piwo, a wczoraj wypiłam dwa, na to zmęczenie po wycieczce. A chodziłam jak w zegarku. Nie chciało mi się spać xD

Szkoda tylko, że na grillu przed domciem nie załapałam się na karkówkę ;-;
Zachciało mi się łazić po wsi i kombinować drewno na ognisko, które i tak się nie odbyło.
Dzisiaj jest luz, jutro znowu do pracy.

Idę się poopalać, wygrzać dupę na słońcu, bo jak tak siedzę w tym wietrzonym pokoju, to aż mnie trzęsie z zimna D:

I tak już trochę moje nóżki opaliłam. Nie ma to jak pierwszy raz od zeszłych wakacji wciągnąć na siebie krótkie spodenki, które są luźniejsze niż ten rok temu @_@

EDIT (godz. 16:30)
W ogóle zaczęłam sobie rysować na sketchtoy~
http://www.sketchtoy.com/34085496 <- patrzcie na Nathana. W ogóle wrzuciłam nową notkę na drugiego bloga. Kierwa, krótki rozdział, ale nie wiedziałam jak to bardziej rozwinąć.
Kilka zdjęć ze wczorajszych widoków: 





P.S.
Robić cosplay żeńskiej wersji Lambo? :3



8 komentarzy:

  1. Ładny masz widok :3 Ja chyba też porobię takie zdjęcia.
    Mam pytanie: Gdzie do jasnej ciasnej mogę kupić pierwszą grę Assassin's Creed?! Bo potrzebuję na pc a wszędzie są tylko na konsole ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.3kropki.pl/p/6/3/assassin_s_creed.php tutaj :D

      Usuń
    2. A ty masz tą grę? Bo chciałam zapytać czy żeby działała muszę mieć jakiś super wypasiony laptop

      Usuń
    3. Mam. Na moim lenovo dało się grać na luzie :3 podobnie z następnymi częściami po samo Revelations. Dla większej płynności gry można zmniejszyć jakość grafiki :3

      To w niczym nie przeszkadza i przede wszystkim tak drastycznie gry nie zniekształca :D
      Pierwsza część jest z 2007 roku. Nie musisz się obawiać, że nie zadziała :)

      Usuń
  2. RÓB COSPLAY! TAK!
    Piękne zdjęcia. Jak wyleczę zakwasy z konwentu, to też się gdzieś wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ostatnio tak samo z tymi zakwasami! Przeszłam w jeden dzień 25 km, ostatni kawałek trasy bardziej ciągnęłam nogi po ziemi niż faktycznie szłam, myślałam że na drugi dzień nie będę mogła podnieść się z łóżka, a tu lekki szok, NIC MNIE NIE BOLI!

    A w ogóle to wszyscy się skarżą na komary. Może ja mam jakąś zatrutą krew, ale mnie nie gryzą. ^^"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja taki szybciutki komentarz, Twoja kreska przypomina mi kreskę z Fairy Tail, autentycznie! XD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.