Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

poniedziałek, 20 maja 2013

|0069| dziwna liczba posta, a Aikoosia coraz więcej

ZNALAZŁAM DWA ŁADNE ZDJĘCIA.
POCHWALEM SIEM!

I nie mam w sumie nic więcej do powiedzenia. Może mnie najdzie jutro (czyt. wtorek)
Zimowe, wiem, ale tak mi się to podoba :3

uśmiech No. 6 do aparatu xD

6 komentarzy:

  1. BAZZZZINGA XDDDDDDDD! Aikoś ślicznie wyszedł na zdjęciach *____*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz takie same okulary jak ja <33
    Dodaj jakieś nie śniegowe ;D
    Pozdrawiam ;D
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczesana w kosmos bluza :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.