Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 26 maja 2013

|0071| MÓJ FANPAGE!

-->AIKOSIOWE TWORY!<--
Teraz wasz drogi Aikooś będzie się dowartościowywał lajkami wszelakimi :3
Zapraszajcie znajomych, komentujcie :D
etc.

Ah, well, dzisiaj dzionek się rozpogodził. Chyba wyjdę na spacer.
Bo jest godzina 16 a mnie tam jeszcze nie widzieli @-@
Od wczoraj siedzę w dresie i nie wychodzę z domu. To smutne ;-;
Ale... W końcu i mnie należy się chwila spokoju, czyż nie?
Zjadłabym coś, ale nie chcę wydawać pieniędzy, bo naprawdę trudno jest przeżyć za 50 zł przez cały tydzień @_@

6 komentarzy:

  1. zalajkowane :), będę obserować i komentować aikosiowe twory :D,
    pozdrawiam.

    iloveeverythingihave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypogodziło ??? Gdzie ty mieszkasz ? Z chęcią się przeprowadzę. U mnie ciągle pochmurno i zimno !!! -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 zł przez cały tydzień :O. Łał. Rządzisz.
    Każdy musi się trochę poobijać! Ja się obijam 24 na dobę >D huehue. Polubiłam aikosiowe twory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lajk, o!
    Ja 50zł wydaję w jeden dzień, a co tu mówić o tygodniu czy miesiącu D:
    Jadę do Ciebie, bo masz pogodę ;___;
    Po za tym gdzieś Ty forsę roztrwoniła?! XDDDD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.