Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

wtorek, 28 maja 2013

|0072| Aikooś znów ma grzywkę

Tak jest! Zdjęcia nie mam, ale wygląda obiecująco :3
Tęskniłam za moją cieniowaną grzywką ;-; nawet nie wiecie jak bardzo!
D:

Borze Ciemny! Zastrzelę się, jeśli się dowiem, że w piątek po Bożym Ciele mam iść do pracy. =.=
Od początku tygodnia wyrywamy sobie pracę z rąk. Dzisiaj stałam przez osiem godzin w kurzawie i cięłam szmatki. To tak zwana likwidacja pokrowców. Fe! Śmierdzące, zapleśniałe szmaty ;-;

Narysowałam wczoraj Nathana! Pojawił się kilka notek temu. Dokładnie w notce |0065|.

Możecie już zerknąć na fanpejdża xD
Jak to przekomicznie brzmi xD
Ale kawałek Wam tu wrzucę, żebyście jednak tam zajrzeli.
Ot, chwyt marketingowy xD

Pozdrawiam!
I byle do weekendu ;-;

6 komentarzy:

  1. Cem zobaczyć Aikosia w nowej grzyweczce *____*. Obyś nie musiała iść do tej pracy po Bożym Ciele.
    I... Weź oddaj mi swój talent do rysowania! buee t.t

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno zajrzałam na fanpage D: I bardzo lubię twoje rysunki.

    A co do grzywki, to nigdy jej nie miałam chociaż w dzieciństwie naprawdę bardzo mocno jej pragnęłam i już już byłam zdecydowana, ale na szczęście dość uparta fryzjerka wybiła mi ten absurdalny pomysł z głowy. Wyglądałabym okropnie... uroki niskiego czoła. I w ogóle mojej twarzy :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaki piękny kawałek XD
    Chcę zobaczyć twoją grzywkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie umiałabym żyć bez grzywki ;) Wstaw zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż grzywkę *-* Proooooszę.
    Twojego fanpejdża uwielbiam! Nathana też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, poka grzywkę :3 Ja grzywkę mam od zawsze- trzeba jakoś zakryć te rozcięcie na czole, przez które ukradli mi mózg xD

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.