Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 2 czerwca 2013

|0074| Sesja na dzień dziecka!


No, to teraz pokażę Wam moją grzywkę. 
Szału ni ma! 
Bo kręcą mi się włosy xD
Przynajmniej widać na niektórych zdjęciach, że włosy są fioletowe xD (jakby nie patrzeć taki był zamiar)
No to przejdźmy  do rzeczy :D








^ Tam dziecięce |  Tu poważniej v



Tyle mojej twarzy!
Macie dość na następne kilka miesięcy. Na pewno x3


10 komentarzy:

  1. Jaki ładny fiolet ^^ Ja zawsze robię tylko pasemka na wakacje fioletowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ty śliczna (。・ω・。)ノ♡
    Kucyki! yay, kucyki! Strasznie mi się Twoje zdjęcia podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie pozytywne zdjęcia! Ale i tak ostatnie moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś. *o*
    I fotogeniczna. :D Co tu dużo mówić, świetne zdjęcia. ^o^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze te zdjęcia! Obyś zawsze była tak uśmiechnięta~

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mega fotogeniczna, zazdroszczę.!!
    Więcej zdjęć .!!

    iloveeverythingihave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę cię zabrać do domu *___*? popieram komentarze wyżej. Jesteś i fotogeniczna i śliczna. Masz słodki uśmiech! I kocham te okularki! I ostatnie zdjęcie pod względem stylu jest super *___* mrau! Pragnę ci zrobić sesję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. Fiolet ślicznie wyszedł.
    Ja już tęsknię za następną porcją zdjęć. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeeju jaka śliczna Aikoooo *o* Chcę więcej tego towaru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym być tak fotogeniczna ;__;

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.