Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

sobota, 8 czerwca 2013

|0075| NIOCHNIOCH!




TUDEJ IZ PRITY DEJ~
Mimo iż nie mam już nic z wypłaty, a dzisiaj mamy Święto Gminy. Nic to, pójdę się wytańczyć.
Naprawdę lubię takie imprezy. Można się wyszaleć w całkiem sympatycznym towarzystwie.
I tak, jak nie lubię muzyki disco polo, czy biesiadnej, tak bardzo dobrze się bawię :D
Dziwny paradoks.

W OGÓLE WCZORAJ WIDZIAŁAM SPADAJĄCĄ GWIAZDĘ! SPALIŁA SIĘ W POWIETRZU DOŚĆ NISKO. Musiała być spora, bo na końcu rozbłysła takim białym światłem i w zasadzie ten rozbłysk był wielkości księżyca, gdyby był o połowę mniejszy. Coś pięknego!
Coś takiego widziałam na żywo po raz pierwszy i mam nadzieję, że dzisiaj też się to powtórzy.

WYPŁATĘ CHCĘ! CHCĘ JAK NAJPRĘDZEJ COŚ SOBIE KUPIĆ, NO!
MUSZĘ POODDAWAĆ DŁUGI.
Oddać mamie pięćdziesiąt złotych za spodenki i nowe słuchawki do MP3.

Gdzieś mi zniknęła jedna zakolanówka ;-;
Awwshiet. Szkoda, bo ładne były ;__;
Będę musiała pobawić się w militarną sesję zdjęciową. Podarte manatki, brud, seksapil i karabin maszynowy xD LOL!
Przeszłoby? Musiałabym się zaopatrzyć w jakieś fajne gogle. Usmarować czymś. Wah! Mam tyle pomysłów a wyjdą lamowato.

Wiecie, co? Tyle osób pisało mi, że jestem fotogeniczna. Za co szczerze dziękuję :3
Ja zwyczajnie wygłupiam się przed obiektywem. Najwidoczniej z głupotą mi do twarzy xDDD



NIOCH!

9 komentarzy:

  1. Jesteś fotogeniczna i śliczna *___*
    To żeś zaciągnęła dług u mamy XDDD. Niewypłacalny niemalże XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jesteś fotogeniczna! Długi u rodziców bywają zgubne, uważaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dni gminy? U mnie jutro dni Wieliczki (tak, mieszkam w Wieliczce T_T), ale ja się zamknę w parku linowym i będę udawać, że jestem Rivalle'm i zabijam tytanów. YAY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haihaihai~ Ja będę udawać Sashę :3 Ja mieszkam w wiosce , której nikt na pewno nie zna. W każdym bądź razie pomieszkuję na ziemiach chełmińskich (historia). Templariusze i te sprawy są mi bliskie, dlatego jestem asasynem x3

      Usuń
  5. Jaka piękna @___@ Chcę więcej zdjęć! A najlepiej tych brudnych XD
    O a ja zadłużyłam się....w bibliotece. No kurna sorry ale nie mam czasu na czytanie a ta książka ma z 500 stron, więc potrzebuje trochę czasu. Ale nieeeee zapłać 6 zł dziecko! T^T Głupia baba ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, wszyscy wokół ładni :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie nie lubię disco polo, ale na imprezy owa muzyka się sprawdza :)
    Co prawda, to prawda. przed obiektywem bardzo dobrze wypadasz. Może to właśnie zasługa wygłupów ? Gdy czujesz się przed czymś takim swobodnie wszystko lepiej idzie... Ach, zazdroszcze, bo mnie aparaty nie lubią ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja w klimacie militarnym brzmi ciekawie :3 Ja dla siebie mam ogrom pomysłów, ale ten... Jestem nie-do-końca-tak-ładna-jak-bym-chciała...

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.