Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

poniedziałek, 10 czerwca 2013

|0076| AIKOOŚ BĘDZIE MIAŁ TABLET!



TAK JAK PLANOWAŁAM!

Wybił sądny dzień Wypłaty, z której jestem naprawdę zadowolona :D
I moją pierwszą zachcianką był KEBAB! A potem zasiadłam przy komputerze i po krótkich oględzinach stwierdziłam, że zaryzykuję kupnem. Zyskam, a moje pieniążki nie pójdą na marne chipsy, piwsko i inne chwilowe zachcianki :3
Także najpóźniej za tydzień powinnam dostać mój wymarzony tablet *u*
Następna w kolei jest bluza na zamówienie:
Ale chyba skuszę się na asasyńską biel. Chociaż czarna wygląda zajebiście *o*




Jednak klasyk to klasyk. Pozostanę przy bieli :3
Ale to zakup na lipiec. Na chłodniejsze wieczory :)
Mwah! 
Ale będę Wam spamować!

I wiecie co? 
Wrzucę Wam tu fragment opowiadania i zapraszam serdecznie do czytania go na drugim blogu:



"-Jeszcze za tym zatęsknisz.- westchnął ciężko. Przysunął się do niej i uniósł jej brodę.- Spójrz na mnie, Aguś.- to zdrobnienie wywołało u dziewczyny przypływ mieszanych emocji. Poczerwieniała na twarzy, znów w jej oczach pojawiły się łzy. Pokręciła głową, zacisnęła zęby, żeby znów się nie popłakać. Opuściła głowę. Pięści przycisnęła do oczu. Czy te jego słowa oznaczały, że może być jeszcze gorzej niż dotychczas? Wypuściła powietrze z płuc. Nathan dłoń, którą przed chwilą trzymał jej brodę położył na głowie dziewczyny, przysuwając się jeszcze bardziej.- Damy sobie radę, inaczej sam cię utłukę, jeśli się poddasz.- wysyczał. Nie było jednak w jego głosie tak wyraźnej groźby. Bardziej dało się odczuć troskę.- Zero za jakiś czas powinien nas znaleźć.- dodał, rozglądając się jeszcze raz po niebie.- Nie robi się za ciekawie.- Nathan.
-Co?
- Jak ty nad tym wszystkim panujesz?- wydukała.
-Nie widać? Odreagowuję.- odparł, nie myśląc wiele.- Spójrz na mnie.- zmrużył oczy, nachylając się bardziej w jej kierunku. Gdy tylko na niego zerknęła dotknął jej czoła swoim.- Myślisz, że dlaczego jestem taki narwany?- uśmiechnął się krzywo.- Daj buziaka.
-Spadaj.- sarknęła.
-Bo z bańki.- zmrużył złośliwie oko i ściągnął brwi, odsuwając głowę na kilka centymetrów.
-Chciałbyś!- krzyknęła, łamiącym się głosem. Parsknął śmiechem gdy zapiszczała niekontrolowanie.
-Ohoho! I jak tu cię nie kochać?- zachichotał, opierając głowę na ramieniu i wpatrując się w jej twarz, która poczerwieniała jeszcze bardziej. Teraz od Agnieszki biły takie fale gorąca, że dziewczyna sama nie wiedziała, co zrobić. Złośliwe spojrzenie Nathana spowodowało, że dziewczyna fuknęła, odwracając się w przeciwnym kierunku i odsuwając od niego o jakiś metr.
-Nie da się.- prychnęła.
-Nie? Oboje doskonale wiemy, co jest na rzeczy. Po cholerę się przed tym bronisz?
-A ty po cholerę jesteś takim zazdrośnikiem?
-Dla zasady.- syknął.
-Właśnie, dla zasady!- powtórzyła. Zaczęła bawić się kamykiem, który leżał obok jej stopy."
- fragment  pochodzi z mojego autorskiego opowiadania o banalnej nazwie "Na  łańcuchu"
<kliknij tutaj, aby przejść do opowiadania>

Czekam na opinie odnośnie tej opowieści. Jeśli ktoś ma energię na odrobinę wytrwałości i - mam nadzieję, uczestniczeniu w akcji, zapraszam serdecznie!
Widzę, że przez brak mojej aktywności, co do rozdziałów, zwyczajnie straciłam czytelników ;-;
Trochę to boli.
Nadrobicie za nich? :3
Do uczytania!


9 komentarzy:

  1. Ahh kebab, dawno nie jadłam tego cuda :3 Tablet fajna sprawa ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tablet *-*
    Jeju, jak bym bardzo chciała... Poza tym opowiadanie jest cudowne. CUDOWNE. Ale to już chyba wiesz ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uh, kocham tablety *___* mój ostatnio wrócił z naprawy i maniaczę na nim dzień i noc! A bluza... zwykła, ale fajna! Lepsza assasyńska biel XDD!
    Opowiadanie. Niby krótki fragment, a mi się spodobał. Nathan jest taki... taki... fajny *___* o czym ogółem to opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwuznaczne sytuacje C:? Zboczone C:?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kup mi tableta, co? :C
    Po za tym ja znowu roztrwoniłam 5 dych na jedzenie i jedzenie w niecały tydzień XD
    Sobie wchodze, a wonderlandzie taki cudowny fragment opowiadania ^___^ Rety, rety, nadrobie za wszystkich Twoich czytelników, ok? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedząc kebaba osiedlasz Araba.
    Nagle wszyscy kupują sobie tablety :c
    Opowiadania- przyznaję bez bicia, nie przeczytałam. Ciężko dzień. Ale postaram się nadrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ejeje też chcę tableta ;-; Biedne ze mnie dziecko, nawet na mangę mnie nie stać ;-;
    Fajny fragment, taki emocjonujący XD

    OdpowiedzUsuń
  8. e tam.. piwko to wcale nie jest zla zachcianka ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.