Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 16 czerwca 2013

|0077| GRATY

Mój komputer padł śmiercią gwałtowną i tragiczną.
Tablet jeszcze nie przyjechał. Znaczy, przyjechał, ale nastąpiła pomyłka z formą płatności.
Od piątku nie mogę znaleźć miejsca dla siebie. Tak byłam przywiązana do komputera - może nawet uzależniona.
PRZEPADŁO!
Wszystkie zdjęcia, kolekcja artów wszelakich, gify z RDJ. Nieopublikowane fragmenty opowiadań!!!
T^T

Nigdy nie miałam takiego doła.
ALE!
Jadę po nowy sprzęt w poniedziałek. Mam nadzieję, że za dobrą cenę uda mi się zgarnąć jakiś lepszy sprzęt na którym ze spokojem będę mogła grać w moje ukochane produkcje. Wkopię się w raty.

DAM RADĘ! W końcu się mogę usamodzielnić :D
Kupić coś za swoje pieniądze!
A tym czasem, spróbuję coś narysować, albo napisać. Zeszycie! Nadchodzę!
Szykuj się na molestowanie długopisem.
Miła odskocznia.

Do zobaczyska! Zapewne wtedy, kiedy już będę miała nowego laptopa.


Pamiętacie moje jedno zdjęcie? Jak wychodzi mi przeciąganie rzeczywistości na  inny styl? :3

11 komentarzy:

  1. Masz tu strasznie wielkie łapy, ale na ogół świetnie ci wyszło <3
    Znam ten ból... zdychający komputer bu t.t... Będzie dobrze, nie dołuj się! Nowy sprzęcior nadchodzi >D! Jak coś fajnego narysujesz, to pokaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo ładnie, ale chyba ręce są za krótkie. Ale ogólnie jest wypas

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie przedmówców- ręce wyszły Ci ogromne ;3 Ale oprócz tego "drobnego" mankamentu jest dobrze :3 Ja nie umiem siebie narysować tak żebym była do siebie podobna, więc luzik xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak szczerze mówiąc to nie wiem, czy umiałabym przeżyć chociażby tydzień bez komputera...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby mój komputer padł, chyba bym popełniła samobójstwo. Ta cała muzyka, dramy, filmy. Boże, to wszystko. Chyba bym się załamała, ale cóż, trzeba żyć i mam nadzieję, że nawet bez niego sobie poradzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny rysunek, szczególnie włosy *o*
    Tak mnie wystraszyłaś, że biorę się za robienie kopii zapasowych :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki rysunek.
    Hymm. współczuję. Nie wiem co bym zrobiła, gdyby mi się lapek teraz zepsuł. Mam na nim wiele, wiele ważnych rzeczy, nie tyle co zdjęć, ale muzyka, artykuły, e-booki, notki (bo piszę zazwyczaj do przodu)... Ughh. załamałam bym sie ;<
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie rysujesz <3
    Trzymam kciuki za nowy sprzęt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie przykra sprawa jak utraciłaś wszystko ;-;
    Jeju jaki wspaniały rysunek *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. "wielkie łapy" haha. Ale trzeba przyznać, że rysunek fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.