Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

środa, 19 czerwca 2013

|0078| TABLET! SPRZĘTY! OMG!


Niach niach :3
Mam tablet i już Wam pokazuję moje dzieła. Ten, kto obserwuje mnie na fb widział już trzy rysunki na nowym sprzęcie. I w zasadzie na razie mam tylko trzy rysunki. Czyli rysunek dziennie to jeden dzień treningu ^.^






Wah! Mam tak dużo do ogarnięcia na nowym kompie, że nie wiem za co się zabrać *O*
Notka krótka, bo zaraz idę spać. JUTRO COŚ  NAPISZĘ :D
BARDZIEJ TREŚCIWEGO.
POSTARAM SIĘ :D

8 komentarzy:

  1. Fajne rysuneczki ^^ Czekam na notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, widzę radość :333. Chcemy więcej rysunków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Gratuluję tabletu :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tableta *o* Boże też bym sb kupiła jakbym miała za grosz talentu xD
    + Zostałaś otagowana u mnie na blogu xD Zapraszam do odpowiedzenia na pytania >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. śledzę stronkę na fb, bardzo, bardzo, bardzo mi się podobają Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie zazdroszczę tableta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę genialnego bloga. I nagłówek oczywiście. Powiesz mi w jakim programie zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.