Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

niedziela, 23 czerwca 2013

|0079| CYKLOPKIIKONIECKLOPKA.

 A teraz, specjalnie dla Was dodatkowa publikacja z Aikoosiowych Tworów: 
wzbogacone o "animusowe tło", które mi w ogóle nie wyszło.
No, cóż. Trochę mi się zamuliło ostatnimi czasy, bo nic nie napisałam. Nie odpowiadałam na komentarze.
ALE WIECIE, że jak się ma nowy sprzęt to się chce go sprawdzić. XD

Dziękuję za wszystkie gratulacje, zazdrości etc. Sama mam z tego cholerną satysfakcję, bo to pierwsze zakupione przeze mnie samą przedmioty.

Za takie itemki byłam zdolna zrobić wszystko, a udało mi się po kilku miesiącach pracy.
Wiecie, że to już cztery miesiące? Cztery miesiące jak pracuję jako krojcza? Czas leci.
Tracę rachubę w dniach tygodnia xD
Codziennie budzik na tą samą godzinę, czasami podjedzie inny autobus. Ta sama droga do pracy, to samo stanowisko pracy i te same twarze od czterech miesięcy.
DAJĘ RADĘ ;-;

Ale utrzymam się, bo w końcu to tylko praca. Chcę jeszcze trochę pożyć, a od piątego sierpnia mam dwutygodniowy urlop. Dziwię się, że już mi przysługuje. No, muszę się przygotować na wyczerpujące, letnie zapierdzielanie w dusznej hali przy kilkudziestostopniowej temperaturze.
A potem się wszyscy dziwią, że nie chce mi się z domu wychodzić po południu, kiedy ja nawet nie mam siły D:

No, ale dobra! Weekend zapowiadał się ciekawie, a w rzeczywistości siedziałam w domu z bólem brzucha. Nie znoszę tego.
Z DWOJGA ZŁEGO LEPIEJ W TĘ STRONĘ.
W końcu mogło mnie złapać w tygodniu, w pracy. Niestety wtedy nie byłabym taka wydajna.


Wcale nie dziwi mnie fakt, że ludzie gadają, że nie mam normalnych znajomych, że moje życie towarzyskie sięga poziomu zerowego. Wiem, jestem tego świadoma, ale sam fakt, że tak gadają jest ciężki do zniesienia.
Przeszkadza im coś chyba bardzo mocno, a jestem pewna, że mówią tak o mnie osoby, które znam lepiej niż im się wydaje.

A w sumie, w dupie mam ich wszystkich xD
Jestem no-lifem i dobrze mi z tym xD
PRZYNAJMNIEJ POTRAFIĘ NORMALNIE OBSŁUGIWAĆ KOMPUTER. XD



8 komentarzy:

  1. W jakim programie rysujesz? Jeśli mogę wiedzieć;3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja narzekam, że chodzenie do szkoły w czerwcu jest ciężkie... ^^"

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że lepiej być nołlajfem, niż zadawać się z ludźmi pustymi, zaborczymi i tak dalej. Trzymam kciuki za przetrwanie lata. Dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, współczuję :(. Nie wyobrażam sobie, że kiedyś już nie będę miała wakacji, tylko urlop, co najwyżej. Ojeeej ;_; . Ale rysunek genialny! Chwal się nimi częściej :).

    OdpowiedzUsuń
  5. My niestety nie mamy autografu ani od Puzzla, ani od Ewci. Ale będziemy się starać o to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! No lify rządzą XD Umiemy obsługiwać komputery, łiiii!
    Praca to ciężkie zło do zniesienia, ale widzę, że dajesz radę! Tak trzymać :3. Jezusie, podoba mi się ten rysunek *___*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zadaję się tylko z ludźmi równie porytymi jak ja i jestem z tego dumna. Chciałabym znaleźć coś na wakacje- strój pokojówki sam się nie kupi, a jeśli chodzi o szycie to mam dwie lewe rączki :c
    Rysunek świetny- klimat zachowany ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ejeje to tło nie takie złe :3 Laska całkiem fajna, ja bym takiej nie umiała narysować ;-;
    Mam zamiar znaleźć sobie jakąś wakacyjną pracę ^^ Podziwiam, że tak sumiennie zapierniczasz w tej robocie c:

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.