Informacje

Czcionka w notce wydaje Ci się za mała?
Wystarczy przytrzymać klawisz CTRL i przybliżyć obraz strony przy pomocy rolki na myszce, bądź wciskając +.

ZANIM ZACZNIESZ...
Jeśli zamierzasz napisać, że blog jest "fajny" i nie zostawić treściwego komentarza, wskazującego na to, że notkę przeczytałeś, skieruj się do strony "Kontakt i SPAM". Jestem łapczywa i komentarze wszelakie sobie zostawię, ale będę wiedziała, że czytasz coś z bloga, zamiast się bezczelnie reklamować.

Uprasza się o nie kopiowanie treści zawartej na blogu.

©Aikoo

poniedziałek, 1 lipca 2013

|0080| Osiemdziesiąty post o.o

TO STRASZNIE DUŻO!

Wiedzcie, że o Was pamiętam :3
Ja się jeszcze nie raz odezwę.

Na moim nowym laptopie przeszłam już jedną całkiem świeżą grę. Mianowicie Assassin's Creed III.
Connor Kenway może faktycznie nie jest najciekawszym z protagonistów tego uniwersum. Gra może faktycznie jest z grubsza naciągana, jeśli chodzi o fabułę. Brzmi jak odgrzewany kotlet. Wybij wszystkich, którzy zarżnęli ci rodzinę, albo się do tego przyczynili w jakiś sposób.

Faktycznie, zemsta może prowadzić do czegoś większego. Priorytety mogą się zmieniać, ale nie tutaj chyba.
Mimo wszystko zachwyciła mnie muzyka i wykonanie gry, choć system walki był banalny i wystarczyło chwilę pobiegać, unikając ciosów, żeby odnowił się pasek życia. Za łatwe!

Czekam teraz na Black Flag! Czwarta część mojej ulubionej serii. Naprawdę czasem myślę, że mogłabym sobie wytatuować asasyński symbol na nadgarstku i najpewniej tak zrobię. Niech no trafi mi się urlop i zaoszczędzę więcej pieniędzy :3

Wena na pisanie "pojawia się i znika". Mam czasami takie przebłyski, że mogłabym coś wyczarować z Nathanem, ale coś mnie powstrzymuje.
Komentarz znajomej do ostatniego rozdziału mojego opowiadania brzmiał mniej więcej tak: " a ja to lubię te twoje podchody, niby coś jednoznacznego, ale tak się bawisz tym wszystkim" - sama nie wiem, czy dokładnie o to mi chodziło. Wiedzcie jednak, że nie będę w nieskończoność bawić się w te podchody x3

DOKŁADNIE. Kiedyś nadejdzie czas na coś pikantniejszego! Najpierw tylko Nathan będzie musiał dorosnąć do roli mężczyzny.

XDD

Wiecie... Coś ze mną nie tak. Mam wymyślonych przyjaciół, odwiedzają mnie postacie z anime i w ogóle jestem ostatnio taka... nadpobudliwa.

JESZCZE COŚ!

WESOŁYCH ŚWIĄT!
W KOŃCU MACIE WAKACJE! (szczęściarze, psiagomać ;-;)

9 komentarzy:

  1. Łuhuhu Black Flag będzie genialne, już nie mogę się doczekać *o* Fajny pomysł z tym tatuażem, aż bym ci go sama zasponsorowała XD
    No i jak zawsze fajne rysunki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt XDD. A w Assassin'a grałam, ale w dwójkę i jedynkę, trójki gier zazwyczaj są jakieś słabsze i naciągane xddd... To deja vu krąży po wszystkich grach.
    Mój Aruś powiedział, że gościówa na twoim rysunku ma za długi magazynek XDDD chyba, że to był pistolet maszynowy (?!) zrozum facetów. Mi się rysunki Aikosia podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam co piszesz i myślę "kompletna wariatka", ale to dobrze. Coś nie tuzinkowego się tu dzieje. :)
    Achh. a na grach kompletnie się nie znam. Jedynym moim oczkiem w głowie jest Gothic <33 Wielbię i biję pokłony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt hahaahhah xD Padłam.
    Świetne rysunki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie dobiję do 80 postów, za często zawieszam blogi XD Także ten, gratuluję :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje ^^ ja sobie siedzę na obozie jeździeckim, więc przepraszam że nie mogę śledzić Twojego bloga na bierząco. Ale ty pięknie rysujesz. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! To nie lada wyczyn. ^^
    Planuję w to zagrać! (niestety mam na głowie negującego mnie starszego brata który uważa, że grająca w te same gry co on, młodsza siostra to przypał. :'( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat w sierpniu kończy 18. xD Ok, tak mu powiem. ^^ Wcześniej trochę próbowałam, ale za każdym razem robił głupią minę, ciężko wzdychał i negował każdy mój ruch. >.<

      Usuń
  8. A w jakim wieku jest twój? ;) Najgorzej poradzić sobie ze starszym. :P

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś, przeczytałaś? Zostaw komentarz, jeśli chcesz, oczywiście.
:3
Aikooś - czytelnik.